Gå til innhold

Kjenner eg blir provosert her....eller er det bare meg..?

Anbefalte innlegg

Først vil eg bare sei at eg synes slike sider som dette er kjempefin til å få tips og råd frå andre med barn på same alder. Kjekt å kunne diskutera litt når ein er usikker på ting i forhold til babyen.

Derfor blir eg så provosert av dei av dokken som legger ut idiotiske innlegg og svarer ull til andre sine innlegg! Å gi tulleråd kan gjer personen meir usikker og forvirra, det er ikkje alle som veit alt om alt -og trenger derfor litt råd og veiledning. Trist at det blir så useriøst syns eg, finn dokken ei anna side og skriv heller inn der- det er så mange chattesider å velga mellom!

(Har irritert meg lenge, måtte bare få det ut..)

Fortsetter under...

enig! Jeg har selv opplevd at ting jeg har lurt på har blitt gjort narr av i de "tulleinnleggene>", og selv om det bare var på morsomt så kjenner jeg at jeg tenker meg meeeget godt om nå før jeg legger ut et spm! Slik skal det ikke være!

Annonse

Hva slags "tulleinnlegg" er det du tenker på? De med råd om å vaske babyen med stålull og klorin og slikt eller? For de SKJØNNER jo folk at er bare tull vel...og klarer å skille den "infoen" fra annen (og riktig...) info...?

Eller mener du at folk gjør narr av seriøse spørsmål?

Er ikke enig i det.

Synes de fleste svarer etter beste evne, men det blir selvsagt bare synsing ettersom vi ikke er eksperter noen av oss. Det hender det oppstår diskusjoner i linker, men sånn er det jo når man har forskjellig menging om ting. Har selv lagt ut ett og annet spørsmål, og har bare fått seriøse svar.

Innimellom er det tullespørsmål med tullesvar, men da er det jo helt åpenbart, og kan være ganske morsomt synes jeg. På et anonymt forum må man ta alt med en klype salt, og trekke ut den informasjonen man har bruk for, og synes er nyttig.

Er veldig enig i det, og syns det er synd det er slik. Men det som enda værre er der hvor noen uttaler seg skråsikkert om ting de ikke har greie på , og så er det noen som tar det for god fisk. Slike råd kan få alvorlige følger for en som er litt usikker, og kanskje ikke stoler på seg selv slik hun burde. Feks de som spør om bør jeg oppsøke lege ved de og de sympomer, og får til svar at det er bare å ta det med ro....skummelt. Slike ting skremmer meg, så det er viktig å ta rådene her inne med en klype salt som en her sier.

Og så er det leit med de som kanskje er usikre og endelig tør å spørrre om noe, og får masse dritt i tråden sin. Vi må huske at det er mennesker her bak ethvert nick, og tenke oss godt om hvordan vi svarer. Det kan faktsisk få følger.

Selv bryr jeg meg katta om hva folk måtte mene om mine meninger, men det er ikke alle som det preller av så lett på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...