Gå til innhold

Soveskinn

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med soveskinnet fra nøstebarn? Jeg vurderer og skaffe et til lille babyen i magen. Lurer på hvilken str. de har 80 cm. 90cm og 96cm. vil bruke det i vogn på gulv og i lekegrinn, hvilken str skal jeg velge? noen med erfaring????

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt da jeg lurer på det samme.

Skrevet

jeg og lurer! *dytt* *dytt*

blir ikke det varmt nå om sommeren med skinnet i vogna?

Skrevet

Hei hei!

Jeg har dette til Mathea og er veldig fornøyd, nå har vi ikke brukt det så veldig lenge da (hun er bare 3,5 uker), men hittil er vi fornøyde i allefall ;-)

Det vi har er 90 cm tror jeg, og jeg har hatt det i vogna og i senga. Det som er bra med slike skinn er at de er selvregulerende mht varme slik at du kan benytte skinnet selv midt på sommeren uten at det blir altfor varmt for babyen. Har også hjulpet litt for oss som har en baby som helst ikke vil sove i sin egen seng, når jeg har lagt skinnet i senga så er det en lukt hun er vandt til siden hun har det i vognen også. (Og vognen synes hun er helt Ok å sove i :-P)

Skrevet

Jeg har kjøpt et på 90-100cm på Barnashage.no. Har ikke brukt det ennå, men ifølge reklamen og råd fra ei venninne skal de være veldig gode. Det regulerer varmen både i kaldt og varmt vær. Varmer om vinteren, og gir sirkulasjon i underlaget om sommeren. Selv tenkte jeg det var lurt å kjøpe størst mulig siden flere har sagt at barna deres liker skinnet veldig godt og det er bra å ha det i vokse i.

Så gjenstår det bare å prøve det ut...

Skrevet

Jeg skal også kjøpe det, tror jeg går for det største. Så kan hun ha det lenge i sengen. Flere som bruker det enda og da er barnet nærmere 2 år.

Skrevet

Jeg har også det største fra Nøstebarn,og er veldig fornøyd med det.

Brukte det masse til min yngste sønn. La det på gulvet og lot han sove på det.Hadde det også som underlag i vogna.

Kommer definitivt til å bruke det denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...