Gå til innhold

Dere som mener Natusan produktene er skadelige for barna - bruker dere micro når dere varmer melk/mat til barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jajajaja! Natusan er farlig, micro er farlig, mat er farlig, trafikken er farlig, framovervendt vogn er farlig, framovervendt bilsete er farlig, vann er farlig, syre er farlig, vaskemidler er farlig!

SLUTT Å LEVE! ANNET KAN VÆRE FARLIG!

Jeg bruker ikke natusan fordi det faktisk finnes produkter som lukter bedre og som jeg faktisk liker bedre enn natusan...

La nå mødrene her gjøre som de vil!

Annonse

Næringsstoffene i morsmelk går i stykker hvis man varmer den i mikroen så selvfølgelig varmer jeg ikke melk i den. Jeg har derimot ingen problemer med å varme vann i mikroen for deretter å lage maten i mikrokokt vann. Det er nemlig ikke farlig.

Forøvrig rører jeg ikke natusan sine produkter siden det finnes andre og bedre alternativer. Både uten alkohol, parfyme og parabener.

Du, det er farli å kjøre bil også..man kan kræsje.

Ja det er sågar farlig å leve....det DØR man av, heilt sikkert!!!!!!!!!!!!!!!

Kjære vene asså

Man trenger ikke gjøre ting man vet er dumt fordi det å leve er farlig. Da beviser man jo bare at man er lettere åndssvak. Man ødelegger ikke mm i mikroen når det kun tar 4 min ekstra å varme i vannbad. Herregud! Man smører ikke ungen med ting som er farlig når man får tak i ufarlige ting. (snakker ikke om natusan..)

Like lite som man setter et skudd heroin i åra til ungen sin fordi han tross alt kan bli overkjørt av trikken, og et fiks føles jo så bra. Dæven døtte det er mye DUMME mødre ute og går altså! Man prøver selvfølgelig å beskytte ungene sine som best man kan uten at man kler dem i vatt og utstyrer dem med hjelm 24/7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...