Gå til innhold

Jeg hadde min andre spontan abort 6.4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har lyst til å ta en test, men det er så skumelt, for de siste gangene, så har det bare gåt 2-3 dager fra jeg tok testen til jeg mista. livmora mi er hjerteforma, veldig hjerteforma. legene sier at det ikke er falig å miste 2 stykker på rad, at det kan være normalt, at jeg ikke behøver å tenke på det. jeg blir så læi meg. da jeg var på syke huse sist da jeg mista , så sa de at jeg måtte miste 2 -3 til fær de kunne se om de kunne opperere meg.

Annonse

Jeg ville bare fortelle om meg etter min spontanabort. Blødningene mine stoppa med det samme, men etter 14 dager kom alle symptomer tilbake. Spesiellt kvalmen og magen var skikkelig oppblåst. Både jordmora og legen sa det ikke var noen tvil, de var sikker på at jeg var gravid igjen. Tok blodprøve etter 6 uker med kvalme og jeg var ikke gravid. Det var bare hormonene som blomstra opp igjen, kroppen som fortsatt var i gravidmodus.

Nå har jeg ikke vært kvalm på 4 dager, og oppblåstheta i magen er også omtrent borte. Så det vil si at jeg gikk i 7 uker med kvalme. Fryktelig slitsomt å gå å kjenne på at kroppen tror den er gravid.

Det er visst vanlig dette med at hormonene kan "henge igjen" en stund etter en spontanabort. Men krysser fingrene for at du har blitt gravid igjen jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...