Gå til innhold

Kan dere hjelpe desperate meg :)

atlje

Anbefalte innlegg

Sitter her, skulle hatt tanta torsdag..men ingen tante...

Sitter her og har ganske trykk i magen..når jeg er på toalette og (sorry) eventuelt må trykke..føles det ut som magen er støl og øm...

Har også en eller annen form for prikking på innsiden av magen..ved navlen...i tillegg til at jeg har kjempe problemer med fordøyelsen..alt har bare sagt stopp på en måte :)

Kjempe fint om noen kan gi meg tilbakemld på hva dere tror..

har litt testeangst så må forhøre meg litt rundt først >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde også treg mage i begynnelsen, gikk flere dager mellom hver gang:P kjenner også igjen stølheten din. har aldri vært sånn før.. tror det kan være et tegn, men det er jo bare en måte å finne det ut på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg veldig oppblåst og var rar i magen. Følte prikking og litt menssmerte-aktig vondt. Trodde faktisk det var gulasj-suppa jeg hadde spist som gjorde det..... hehe.... kallen min sa jeg helt sikkert var gravid men jeg trodde det ikke før jeg så den blå plussen på testen :)

Lykke til, la oss få vite hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så spennende..uff ja jeg får vel teste..

holder på å bli litt smågal..er en evighet siden jeg har vært på do også så *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he blir nesten spinnvill her :)

Skal vente til torsdag..og da tester jeg :) da har jeg gått en uke over..så da får vi se...

Føler meg litt småoppblåst ja..kjenner veldig godt at det romler...ok magen er tydelig oppblåst..sånn visuelt :)

Tenk om det endelig klaffer nå da...da hopper jeg i taket...

Kanskje det hjalp å gå ned 15 kilo ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig det nei :) Lykke til i alle fall!!! Og lov oss at du sier fra om du blir med i klubben på torsdag! Vi venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...