Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er litt fortvilet jeg nå... Vil ikke ha dagmamma, men har ikke fått BH-plass. Hva gjør dere andre??? Jeg har heller ikke fått jobb jeg da, så sliter på alle mulig måter egentlig. Men jobb får jeg alltids...det er barnepass som bekymrer meg. Har ikke råd til å leve på en inntekt vi...selv om jeg helst vil være hjemme!!!Er såå fortvila. velger å være anonym akkurat nå... Noen med gode råd, forslag evt trøst?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Vi har heller ikke fått barnehageplass,og jeg er uten jobb etter permisjonen.. Ikke noen drømmesituasjon, men jeg prøver å tenke at det ordner seg. Jeg kommer sikkert til å få jobb et eller annet sted, og da får vi ta noen runder med dagmammaer el.l. Har en del familie rundt her også, og kjenner mange som har barn, så tror det vil ordne seg.. Bare slapp av du også, det ordner seg nok skal du se. Meld deg arbeidsledig på Aetat, så får du dagpenger og litt inntekt i allefall. Og søk på alt du kan. Får du jobb må dere ta en intensiv runde på barnevakt-leting.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Ring rundt til alle de aktuelle barnehagene slik at de vet at dere er interessert i en hvilken som helst plass (det er ofte lettere å utvide plassen senere om man allerede har en 2-dagers...). Det kan hende de fremdeles får en og annen ledig plass fremover mot høsten. Dersom du har rett på dagpenger; meld deg arbeidsledig! Da har du iallefall en viss inntekt. Dersom du får tilbud om jobb og takker nei grunnet manglende barnepass mister du pengene for en periode, men det er jo bedre å få noen kroner frem til det enn å ikke ha inntekt i det hele tatt.. Sånn ellers vil jeg bare ønske lykke til!
Minnie Mom Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Vi har heller ikke fått barnehage. Håper veldig på en plass i familiebarnehage.. *håpe håpe*... Hvis ikke må vi finne dagmamma.... Det er ikke så lett, men det ordner seg for snille jenter, det gjør det alltid!! )
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Når får vi vite noe?? Vi bor i Oslo, bydel Østensjø. Gutten vår er født 25. november...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Takker for svar dere.. Må vel bli dagmamma til slutt...huffameg...Blir helt uvel her jeg sitter. Skal melde meg arbeidsledig snart, så får vi se hva som skjer... Åååååååååååååååååååå, jeg som ville ha nr.2 snart også!!! Er jo ikke sjans i havet det nå.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Tror både 1. 2. og 3. opptaket er unnagjort i store deler av Oslo du som lurte på det...Dessverre...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 Så hvis vi ikke har hørt noe, så har vi ikke fått?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 Nei ,dessverre... Første opptaket var i hvert afll i min bydel siste uka av april, så har det gått slag i slag etter det... Vi fikk plass for 3 uker siden, det var på 2. opptaket. Du får brev i posten i sommer hves du ikke har fått plass på noen av opptakene. Ring bydelen din så får du vite hvilken plass du står på.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 Vi har ikke fått barnehageplass, så jeg har blitt dagmamma... Første baby begynte i dag... :-) Permisjonen min går ut 24 mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå