Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei; har ikm i dag og foreløpig ingen mens. Har ikke testet i dag. Jeg testet på fredag med CB.Det var en digital test som man ikke skal bruke før ikm-dagen(...men jeg prøvde allikevel).Den var neg. Jeg burde vel egentlig ha brukt slike man kan teste med 3 dager før ikm,men hadde bare de andre for hånden. Svaret er vel gitt på forhånd,men kan jeg allikevel være gravid? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 jeg testet med CB som man kan bruke tre dager før, på ikm dagen. den var negativ. fortsatt ingen tr, og tre dager senere testet jeg klart positiv med samme type test! så det er fullt mulig at du er gravid ja! ta en test til du, hvis tr ikke kommer da! fortell hvordan det går, lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Tommelfingerregelen her er som alltid: Test første dag etter IKM!! Ikke en dag før, det gir feil resultat! Det står også på pakningsvedlegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Tusen takk> Ja,de CB'ene der må ha ganske mye HCG for å slå ut,så derfor gikk det vel 3 dager over for deg før den ble pos.GRATULERER!!!!))) Ja,jeg har hatt en del typiske tegn på at det kan være klaff denne gangen...så da tar jeg en ny test i morgen kanskje eller 17.mai:) Skal oppdatere:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja,jeg vet det er skikkelig teit...hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Hva med meg da, som ikke har hatt mensen siden jeg ble gravid med 2-åringen min? Jeg testa negativt etter å ha hatt symptomer noen dager, og da jeg testa igjen to uker etterpå fikk jeg det blåeste plusstegnet i verden... Vil det si at jeg faktisk kan ha vært gravid også den første gangen? huff... føler meg så usikker. Men gravid det er jeg i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 15. mai 2006 #7 Del Skrevet 15. mai 2006 Stemmer det at CB digital trenger høye doser av HcG for å slå ut? Testet negativt med en slik 2-3 dager etter IKM - fortsatt ingen TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #8 Del Skrevet 15. mai 2006 oj så spennende... vet dessverre lite om de digitale testene, men har hørt at de trenger mer hormoner for å slå ut enn "vanlige" tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå