Gå til innhold

noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Etter at jeg ble gravid har jeg blitt så utrolig irritabel. Jeg har verdens snilleste samboer som ikke vet hvilken fot han skal stå på for at jeg skal ha det best mulig. Likevel tar jeg meg selv i å være skikkelig bich. Den minste lille ting, så blir jeg supersint. Jeg sliter også med følelsen av at alt er uretferdig. Jeg går rundt og har det vondt og fælt, ser at kroppen min eser ut, måtte slutte å røyke osv. Mens han slipper helt unna og kan leve som før. Noen andre som har det sånn? Noen råd? Føler meg som verdens dårligste kjæreste.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5050127-noen-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Er det jeg som har skrevet dette innlegget??? :-)

Har det akkurat på samme måte som deg....... Og i tillegg er det nå ikke snakk om HVEM som skal være sjafør... Det er meg det! :-)

Savner røyken, savner den flate magen min........ jaja

Premien er stor da! :-)

Ja! Det er helt klart flere i samme båt her.......... har litt lav grense jeg også, men det spiller inn mange faktorer hos meg. For det første er jeg supertrøtt og jobber 100% turnus og for det andre skal jeg levere skriftlig eksamen på fredagen. Har muntlig i juni og mangler de berømte ekstra-timene i døgnet. Dessuten har jeg også sluttet å røyke og det var hardere enn jeg trodde ja.........Samboeren prøver også å slutte -men får det ikke helt til.- han har jo ikke samme motivasjon som jeg. Har lyst på alt jeg ikke skal spise for tia, så det føles ut som å være inne i en trass alder. hihi Gleder meg kjempemasse til sommer`n for da er alle stressfaktorer borte;) Men dårlig samvittighet ovenfor sambon- ja det har jeg! Er veldig ærlig med hverandre vi da.

hei, må nesten le når jeg leset det du skriver. jeg var sånn med første mann. kjeftet og smellte for i neste øyeblikk grine så snørr og tårer sprutet av dårlig samvittighet. jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg tenkte at neste gang skal jeg trekke pusten og telle til ti men plutselig satt jeg der med verdens sorteste samvittighet igjen. heldigvis kan vi le av det i etter tid. ta med samboeren til neste kontroll og få legen / jordmor til og forklare hvordan hormonene kan virke på oss gravide. denne gangen er jeg roligheten selv bare sinnsykt kvalm.

lykke til til deg. eller kanskje samboeren trenger det mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...