Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Siden vi ikke har fått barnehageplass og farmor ikke jobber, er det blitt til at farmor passer datteren min daglig. Da jeg også har litt pendlervei, er jeg lite hjemme mens datteren min er våken, jeg ser henne ca to timer om dagen. Og så ser jeg henne i helgene selvsagt. Dette har ført til at datteren min foretrekker farmor framfor meg når vi er sammen; når hun blir redd kryper hun til farmor og når hun er hos meg, vil hun heller til farmor.

Jeg kan ikke noe for det - jeg vet det er feil av meg, men jeg blir veldig sjalu og lei meg. Tror hun at farmor er moren hennes nå? Er det noen som har opplevd det samme? Det er en veldig ekkel følelse. Skulle så inderlig gjerne oppleve at hun hadde vært mammadalt......Selv om jeg vet det er egoisitisk å tenke sånn....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5049738-sjalu-p%C3%A5-farmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal innrømme at jeg skulle ønske jeg hadde gjort det.... Det er en veldig ekkel følelse....Men gjort er gjort og spist er spist. Svigermor er ofte på besøk også, og vil veldig gjerne hente ofte når hun begynner i barnehagen. Håper jeg en gang får oppleve følelsen av å være nummer en, jeg også. Må legge til at hun er supergrei og verdens hyggeligste menneske, så jeg føler meg så slem som er sjalu og ønsker henne dit peppern gror.

Ikke for å være lei, men hvordan klarer du å bare se barnet ditt to timer pr dag?? Her kunne hverken pappaen eller jeg klart det.

Syns ikke det er rart at farmor er nr 1 jeg, det er jo hun som er der hos henne.

Og jeg regner med at pappaen ser henne mer enn to timer hver dag, så da er det sikkert han hun foretrekker etter farmor da.

Annonse

tenker litt sånn noen ganger da det er mormor som passer tulla her og. Blir jo litt såra når ho ikke vil hjem og bare vil til mormor. Men det som er litt greit da, er at ho ikke vil ditt når jeg leverer henne der heller. Da vil ho bare være hos meg. Så her får ho ikke bestemt seg nei. Men skjønner følelsen din.

Kan ikke komme med noe hjelp desverre. men det blir nok bedre og ho vet nok hvem som er mammaen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...