Gå til innhold

Eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere det fysisk at dere har eggløsning uten å teste eller måle temp??

Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får eggløsnings-smerter ja. Kjennes ut som jeg har mensen. I tillegg får jeg masse eggløsningsslim.

Skrevet

Jeg tror jeg får ømme pupper rundt el-tider, men har aldri testa eller tempa, så kan ikke si det helt sikkert (i tillegg har jeg syke sykluser, så vanskelig å beregne også!).

Er nok like vanlig å merke noe som å ikke merke noe som helst tror jeg.

Skrevet

Er det annerledes enn når man bruker prevensjon, eller.?

Kom liksom masse slim idag og det er 13 dager siden mens. Bruker ikke å komme sånn slim ellers hos meg.

Skrevet

Når man bruker prevensjon har man ikke eggløsning, med mindre du bruker kobberspiral eller minipiller. Går du på p-pillen har du egentlig en falsk menstruasjon. Eggløsningsslim ligner veldig på eggehvite, det som er typisk med el-slimet er at det kan strekkes igjen og igjen uten at det tørker inn eller ødelegges. I tillegg kan du kjenne at livmortappen er veldig åpen når du har eggløsning.

Skrevet

Takk for infoen. Du vet ganske mye om ganske mye her du. Så hvis vi har sex ikveld er sannsynligheten stor for at jeg blir gravid?

Skrevet

He, he, interesserer meg veldig for dette, har lyst til å bli jordmor :-)

Hvis du har eggløsning i kveld så er det god sjanse for å bli gravid ja. Du er mest fruktbar i dagene før eggløsning, det er veldig sjeldent at man blir gravid dagen etter eggløsning. Bedre at svømmerne venter på egget enn omvendt.

Skrevet

Bra at vi hadde sex igår også da.... og i forrigårs. He he. Mannen min blir så tent av at vi skal prøve å få barn. Masse sex for tida... :-)

Skrevet

Ville bare gi et lite tips...

Symptomer som el-smerter og el-slim betyr mest sannsynlig at EL skjer, MEN kan også bety at kroppen bare gjør et forsøk på å få til eggløsning. Så det lønner seg å fortsette 'prøvinga' for det...

Skrevet

Takk for tipset. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...