Gå til innhold

Oktober: Noen som har fått mage?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hele tiden vært litt oppblåst, men magen kom nesten over natten i uke 17. Nå er det en fin fast liten mage...med en liten gutt inni:) Er 18+2 nå.

Var på ultralyd fredag,terminen ble forskjøvet fra 8 til 14 Oktober. Jeg tror det har mye å si på kroppsformen vår. Min mor var sylslank når hun ble gravid med meg, og hun gikk med de vanlige buksene sine til hun var nesten 6 mnd. på vei. Jeg har alltid hatt litt mer kjøtt på bena, og jeg har mine vanlige bukser enda, men må ha en strikk, da jeg ikke får lukket den igjen, og sånn har det vært lenge.

Har ikke så stram og fin mage fra før,har kjærlighetshåndtak som dem kaller det,men har liksom ikke fått noe stram kule mage enda..... Hm...:)

Gutt ja:) Du er sikkert kjempe glad for det:) Skal på ultra lyd nå den 18.mai,gleder meg masse:)!

Sånn OktoberNurk beskriver var det for meg også.

Jeg gikk lenge å ventet på magen... lurte på om ting var galt. Men så ble terminen min utsatt 10 dager etter UL, og jeg tok det mer med ro.

Jeg er nå 18+4 og den siste uka har det skjedd mye!

Plutselig kom magen og jeg har fått kjenne de første sparkene.

For under en uke siden fikk jeg det første spørsmålet om jeg var gravid fra en som ikke hadde anelse om det...og siden er det det flere som har lurt på det samme... MORO :)

Annonse

har fått litt mage de siste ukene. syntes best hvis jeg går i litt trange klær. men har gått i mammatøy siden uke 16. er 19+5 nå. slet litt med bunaden på lørdag når vi var i konfirmasjon og måtte bare kapitlurere etter middag og bytte til en annen kjole. har fått et par kommentarer av de som ikke vet om det, men ikke så mange som ser det enda hvis man ikke vet om det.

Venter nr. 3, og det er umulig å skjule...nå ser folk det. Og det har syntes en stund. Er 18+4 , skal på ul i morgen. Men har vært stor med alle 3. Er stor forskjell på oss der. Noen bærer barna mer "inni" seg, søstera mi hadde mye mindre mage og bar nok barna mer inni seg. Jeg ser ut som en "overdimensjonert flodhest" etterhvert...er også ganske høy (1,80)

Magen kom fortere nå og sist enn første gangen ja.

Er 18+2 og i løpet av den siste uka har magen eksplodert. Har plutselig fått skikkelig gravid-mage og synes ikke jeg bare ser forspist ut lenger. Hadde lagt på meg ca en kilo inntil forrige uke, og nå hadde jeg plutselig gått opp halvannen kilo på en halv uke. Håper ikke det fortsetter sånn. Men det er litt gøy med mage. Venter i det lengste med mammabuksene, selv om det hadde vært deilig å begynne med dem nå. Men jeg vet av erfaring at jeg blir så lei av de plaggene etter hvert, så det er greit å utsette det så lenge det går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...