goytil Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 men jeg sitter her og leser.. også er står det stadig IKM... uansett hvordan jeg vrir hodet kan jeg ikke skjønne hva dette skal bety... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
envi Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Ikke Kommende Menstruasjon: Den dagen en forventer å få mensen. Hvis du går inn på "Bli gravid", og ser etter overskriften "Forkortelsene som vi bruker på BIM", så hjelper det en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Har lurt på dette selv. Det brukes stadig forkortelser jeg ikke skjønner bæret av, selv om dette er mitt andre svangerskap. Jeg tror IKM betyr Ikke kommet mensen (eller noe sånt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ozela Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 1000 takk for tips om hvor man finner ut ang forkortelser!!! Jeg har lurt på om det er jeg som er helt fjern som ikke kjenner disse forkortelsene. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå