Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så den :) Begge delene, men fødselsdelen hoppet jeg over!!!

Har ikke så lyst å se slikt jeg... bare jeg hørte skrikene fra den fødende så skalv det i buksene mine :) Hehehe

Men det var en kjempefin dokumentar!!

Kan anbefale folk å lese en bok som heter "Utviklingspsykologi" Skrevet av Stephen von Tetzchner også.

Den er ganske bra. Kan lånes på de aller fleste bibliotek :)

Den boken har jeg. Jeg går førskolelærer så det er pensmet vårt. Kjempe spennende. Fødselen trodde jeg at jeg skulle hoppe over også, men jeg og mannen min så faktisk på. Det var ikke så ekkelt, men veldig intressant. Er ikke redd for fødselen, ble ikke reddere av dokumentaren. Faktisk ganske utrolig.

Jeg så også på, syntes det var en fin film. Syntes det var kjempeflott at de viste fødselen også - det skulle vel egentlig bare mangle... Det er jo DET vi må forberede oss på (så godt som det lar seg gjøre da). Viktig å vise det også!!

Annonse

jepp så den, fantastisk!

Jeg synes faktisk ikke fødselsdelen var så ille jeg, har hørt mange si at det var så forferdelig. Men nå har jeg boka et barn blir til av lennart nilsson hjemme og der er det noen skrekkelige føselsbilder, kanskje jeg er immun...eller event ikke langt nok på vei, så jeg ikke er redd nok enda ;o)

helt fantastisk å se det igjen. har ei bok jeg ikke husker navnet på men de fleste bildene han brukte er i den boka. til og med min datter på 12 fikk sitte opp å se på, hun var veldig trøtt på slutten, men ville se. hun følger jo nøye med magen min nu så dette gjorde alt så mye mere virkelig. fødselen er forskjellig fra gang til gang, så det skremmer ikke meg.

Jeg,gubben og min eldste datter på snart 13 satt oppe og såg på dokumentaren,er dreven i faget nå (mitt 4 barn ) men like interessant å følge med utviklingen.. gubben syntes oxo d var veldig spennende.Nå har vi bestemt oss for 3d ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...