Iroim Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Vet vel egentlig svaret på denne selv, men har et håp om at noen har opplevd å være gravide med dette resultatet...(Ja, jeg håper veldig...) Tok en test tidligere i dag (strips fra billig tester), den slo ikke ut positivt da, men så så jeg på den ca en halv time senere, og da var den jammen positiv.... Men så leser jeg at det kun er gyldig resultat 5 minutter etter testen er tatt, så da var denne bare falsk positiv eller? Er langt over ikm, og ingen tante.... Men heller ingen graviditetssymptomer..... Er det noe håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Ingen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg opplevde noe av det samme. Tok en QR-test på ikm, negativ, men da jeg så på den på nytt etter ca 2 timer var det en svaaak strek der. Testen var jo bare gyldig i 10 min, men jeg fikk jo et lite håp... Jeg testet på nytt 2 dager senere, da var den klart positiv ) Jeg ville tatt en ny test jeg! Kanskje i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg tester i morgen også jeg!! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Tror jammen i meg jeg må en tur på apoteket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg testet negativ på både clear blue og quick response. 2-3 timer etter viste begge positive. Tok nye tester 2 dager etter men begge var negative. Ikke gi deg selv falske forhåpninger vennen. Det kan gjøre vondt. Har erfart det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2006 Som sagt, tester til tr kommer eller det dukker opp klart positivt... men takk for advarselen:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå