lårakraft Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Ungen min sparker ut i høyre side, men aldri over navlehøyde. Kan faktisk ikke huske å ha kjent noe over navlen.... kjenner også "romstering" ned mot skrittet... Har dere ne formening om hvordan barnet ligger? Er i uke 35...
@nne_16.05.2006 Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Babyen min ligger i seteleie og jeg er nå 5 dager over termin. Jordmoren sa at den lå med hodet ned i uke 34, men jeg ble veldig mistenksom ettersom jeg kjente spark og bevegelser nedenfor navelen.Hun sa at det var vanskelig å kjenne dette 100% sikkert, så jeg ble sendt på UL i slutten av uke 37. Det ble da konstantert seteleie. Ettersom du er i uke 35 så er det jo muligheter for at barnet kan snu deg, men er du bekymret så ta kontakt med jordmor så hun evt. kan sende det på sykehuset for videre utredning.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Sånn kjenner jeg min også, den ligger med hodet ned. De har lagt seg i fosterstilling nå, du kjenner sikkert hendene nederst, åsså er jo beina nesten helt nede ved hodet og armene. Eneste jeg kjenner over navlen, er rumpe og rygg når den vrir på seg, trodde en stund det var hodet, så det er lett å ta feil =o)
lårakraft Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2006 Tusen takk for svar. Jeg skal til jordmor i neste uke, vil hun da kunne kjenne hvordan barnet ligger?
Malita Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har det akkurat likt som frøken mamma 05.07.06
supermammma Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Min baby ligger i seteleie. Jeg kjenner hikke helt nede i magen, hodet opp mot ribbeina på høyre side (ganske vondt til tider...), og spark ca. midt på venstre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå