Made in Japan Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Vi ligger i senga og hører på radio og BIMer og babyen sparker så hardt han kan så hele magen min letter. He, he. Når jeg sier "hei" og prater og koser ligger han helt stille og lytter (innbiller jeg meg). Flinke lille sparkebabyen min.
trebarnsmamma? Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Koselig!!!! Jeg lengter så fælt etter å få se på han, lukte på han og holde i han jeg nå!!!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes både det er herlig og ikke så herlig når babyen sparker. Det er selvsagt aller mest herlig, men jeg blir så utrolig uggen etter en stund med tilstrekkelig mange kraftige rett venstre og rett høyre i diverse innvoller. Heh.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Er helt enig med Dodge!! Noen ganger synes jeg det er helt utrolig herlig, men når begge begynner å sparke kan det bli litt for mye av det gode (det kan gjøre SÅ vondt noen ganger) MEN, selvfølgelig synes jeg det er helt herlig!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå