Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg holdt meg borte herfra i 2 mnd i håp om at det var alt styret rundt å bli gravid som førte til at jeg ikke ble det. Nå er jeg inne i min 11 pp, og er rett og slett drittlei.

Jeg har mine mistanker om abort for to pp'er siden, da mensen var forsinket (noe den aldri er!!!) med nesten en uke, og at jeg i tillegg blødde mer enn normalt da den først kom.

Hva gjør man for å holde motet oppe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5049134-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff skjønner godt at du er lei. Men i følge statistikken så bør jo det snart være din tur. Kanskje du burde bestille en legetime så dere kan få sjekket dere begge to. Det er sikkert ikke noe gale, men kanskje det kan få deg til å slappe litt mer av og gi deg nytt pågangsmot.

Lykke til :-)

Jeg vurderte legetime, men fikk beskjed om å komme tilbake når vi hadde prøvd i ett år. Med andre ord må jeg vente til etter sommerferien før det blir aktuelt!

Jeg håper og ber om at det er min tur nå snart ja!

Har du prøvd lenge?

Er legen din vekke hele sommerferien altså?

Kjipt å gå og vente ja...

Jeg er inne i min 2 pp så jeg skal ikke klage. Førstemann satt med en gang. Men føler på meg at det vil ta litt lengre tid denne gangen. Vi får nyte sommeren med pils og vin mens vi ennå kan ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...