Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi få noen form for tilbakemelding eller svar på søknaden om permisjonspenger fra trygdekontoret? Når bør en forvente å få dette/evt etterlyse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tilbakemelding nå, og hadde søkt den 31.03. Virker som de er litt treige fra trygdekontorene, men hun jeg snakket med der sa at alle får tilbakemelding.

Skrevet

det lurer jeg også på.. sendte inn søknad for over en mnd siden (snart 2) og har ikke hørt noen ting... men man må vel ettersende fødselsattest når ungen er født, og så får jeg satse på at vi hører noe da.. men rart at vi ikke har fått noe brev som bekreftelse på mottatt søknad, og med instrukser for videre saksbehandling...

Skrevet

Hun fra trygdekontoret sa at jeg finner alle opplysninger jeg trenger på tilbakemeldingen, men det står f.eks ingenting om at jeg må sende inn fødselsattest. Står litt om første utbetaling osv, og fars permisjon og når permisjonene gjelder fra og til.

Skrevet

Jeg venter nr 2 men kan ikke huske om jeg fikk noen tilbakemelding sist... Så jeg lurer også (en stund siden sist, da!!). Men dette med fødselsattest mener jeg bestemt at jeg IKKE sendte noe sted, men tror det går "automatikk" i dette ved at fødselen blir registrert på sykehuset og at det går en melding til trygdekontoret man hører til derfra. Tenk det ville blitt kaos om en skulle forvente at alle nybakte foreldre måtte tenke på papirarbeid... Nok annet å henge fingra i og bruke energi på rett etter en fødsel!! Ammetåke og brystbetennelse.... Ugh.... jeg tenkte ikke på annet enn melk, pupper, søvn og babyens velvære. Dusje?? Hæ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...