Vilha1til.:) Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei hei! Tenkte å presentere meg for dere, er ei jente på snart 23 år og jeg er gravid i 7 uke nå. Tok en test i går som var så fin og positiv. Tok en i dag for å være sikker også og den var like fin. I følge termin beregningen her på siden har jeg termin 4.januar '07. Jeg og samboeren min har forsøkt nå i 1 år så det var deilig å endelig få det til! stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer! Er så gøy når spiren sitter. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Heisann! Åhh korr koseli...Og gratulere så mye...Detta e skikkeli stort.... Da har du termin akkurat en mnd etter mæ... Korr du bor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Velkommen ) Håper formen holder seg bra fremover, så du kan nyte det fullt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilha1til.:) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Takk for det! Jeg bor på haugenstua i oslo. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 oki....Ha det fint, du og spira, så snakkes vi sikkert mer etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2006 #7 Del Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer, og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå