selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Var på fest i helga hos min søster. Jeg greide fint å forklare hvorfor jeg ikke drakk - jeg valgte rett og slett å være sjåfør. Jeg drakk munkholm hele kvelden og storkoste meg, men i to-tida var det en luring som tok seg en røyk på kjøkkenet. Da jeg kjente røyklukta slo hele kroppen seg vrang og jeg måtte spurte for å rekke meg fram til toalettet. Der oppholdt jeg meg det kommende kvarteret, og bare tanken på å gå ut i røyklukta igjen gjorde at jeg kasta opp. Den eneste edru personen på festen tilbragte altså et kvarter med å rope på elgen. Mistenkelig? neeeeeida. Den var ikke så lett å bortforklare, men jeg tror jeg greide det... Søstra mi lurte også på hvorfor jeg var syk på søndag, jeg som ikke drakk på lørdag.... *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Hihi... hørtes kjent ut.... Jeg var også på fest i helgen og er vanligvis en av de siste til å legge meg.... men nå om dagen er jeg så trøtt at jeg var en av de første... Fikk et par mistenksomme blikk når jeg takket for meg... Pencilin har jeg funnet ut er en grei bortforklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2006 den har jeg ikke tenkt på faktisk. Skal prøve den neste gang Vi har bestemt oss for å være veldig strenge på å holde det hemmelig til uke 12 denne gangen. Men det er ikke så lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå