Gå til innhold

Desember: Vaksinene

Anbefalte innlegg

Vi fikk første vaksinen når hun var 3 mnd.

Hun reagerte ikke, men jeg føler egentlig at hun det neste døgnet var litt mer sånn sårbar på en måte.

Men kanskje jeg bare tror det..er ikke sikker.

Reagerte deres små på vaksinen?

Skal dere ta den nye vaksine, den for hjernehinnebetendelse?

-Vi skal ta den. Har levert inn resept, og venter på den men det er hvist tomt for den enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5048771-desember-vaksinene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min reagerte ikke på den trippelvaksina som de får på tremnd-kontrollen. Fikk pneumokokkvaksina (hjernehinnebetennelse) på 4mnd-kontrollen, og fikk litt feber etter den. Ikke mye men litt. Hs sa at det ikke var rapportert noen bivirkninger med denne, men måtte ta det tilbake når alle våre på gruppa hadde fått litt feber.

Her får vi kanskje den vaksina gratis, ordføreren leter etter penger på budsjettet, håper i det lengste på at den blir gratis for alle under 2 år. Skulle bare mangle egentlig

Gutten min reagerte ikke på trippelvaksina, gudsjelov.

Jeg vil at gutten min skal ta hjernehinnebetennelse vaksina, men hvordan går jeg frem for å få den???

Har en onkel som fikk hjernehinnebetennelse i fjor og det var bare så vidt han greide seg. Fryktelig skumle greier...

Jeggikk til fastlegen å fikk resept på den vaksina.

HS har ikke lov å sette vaksina, på andre enn de som er født etter1-1-06. så fastlegen må gjøre det.

Vi må betale selv.

Slik er det iallefall her..........

Ja det er kjempeskummelt med denne hjernehinnebetendelsen........godt onkelen din greide seg!!!!!!

Annonse

Ja enig med deg. Hadde betalt den jeg og, og kanskje må vi det. Men pga leserinnlegg i avisa, der folk spurte ordføreren om de barna som var født i 2006 var mer verdt enn de som var født i 2005 og 2004, har han uttalt seg at klart han vil gjøre alt for at alle får. Så får vi se om politikerene snakker sant, hehe

Bra det gikk fint med onkelen din, det er en forferdelig sykdom. Fikk han noen men etterpå?

Han har det helt fint i dag faktisk, frisk som en fisk i dag.

Han trodde at han bare var litt forkjølet til å begynne med. Men etter 2 uker så våknet han at han følte noe var fryktelig galt. Da han så seg selv i speilet så hang liksom halve ansiktet, slik som man kan bli når man får slag. Da bar det rett på sykehuset og der ble han en god stund.... Uff, må være helt jævlig

Ja prisen er fullstendig uinteresang.

Min snuppe skal iallefall få den koste hva det koste vil.

Kan ikke sette prislapp på slikt lissom.

Bare så irriterende at den ikke er å oppdrive her ennå....Men apoteket skulle ringe når den kom.

Lurer på om vi som legger ut selv, får tilbake penger dersom de bestemmer seg for at vi ikke skal betale..........

Men jeg mener at alle barn som er i vaksinasjonsalder skulle få den gratis. Kan jo ikke si at barn som er sånn eller slik gamle ikke skal være verd å få den......Arlig talt, vi burde da ha råd til å gi barna våre gratis vaksiner!!!!!!!!!!!

GRRRRRRRRRRRRR blir så arg på mange politikere.

Nei nå skal jeg IKKE tenke politikk, da blir jeg bare så sur....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...