Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk det, i går var jenta mi 5 mnå.

Og 18 mai skal vi på kontroll, lurer fælt på hvor tung og lang hu er...og så skal hu få sprøyte........

Vi er inne i en veldig artig tid med ungene våre n jenter.

Så mye som skjer.

Veldig kjekt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med overstått 5 mnd! Her feiret vi med en tann! Kom i går, tre dager over 5 mnd. Du må fortelle hvordan det gikk på kontroll, hun er sikkert blitt stor.

Skrevet

Grattis med 5 mnd kneika! Vi tok runda den den 2.

Vi skal på kontroll i morgen. Jeg gleder meg også masse til å høre gullungens nye mål.

Men gruer meg også da så klart. Gutten min likte ikke å bli stokket i på 3 mnd kontrollen. Og siden jeg har sprøyteangst så hjelper ikke det på situasjonen. Forige gang så gråt han seg i søvne stakar liten.

Men denne gangen så har pappan mulighet til å bli med, så da har jeg litt psykisk støtte der.

Men jeg gleder meg mest da så klart. Er så stolt av gutten min. Gleder meg til å vise hvor stor og flink han er blitt.

Skrevet

Gratulerer med 5 mnd dagen, det er jo så stas!!!

Vi skal på 5 mnd kontroll i morra og ta sprøte, får håpe det går like fint som sist!!!

Klemmer fra Jantte&Adriana

Skrevet

Gratulerer, og lykke til på kontrollen

Skrevet

Gratulerer med jenta! Mi jente var 5 mnd den 11. Vi skal også på kontroll 18.mai og er også spent på hvor lang og tung hun har blitt.

Lykke til.

Skrevet

Såååå lurt med en egen tråd til 5-mnd kontrollen.....alle desemberbarna skal jo det denne mpneden....

Flott jaja*

Skrevet

Helt enig Marekatta. Jeg kan føre inn tallene våre på den linken i morgen vi da =)

Skrevet

poden her var også 5mnd den 14! men vi skal ikke på 5mnd kontroll før 14juni vi.. finn 5 feil spør du meg.. men slik er det med gruppe, og litt dårlig hs-dekning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...