Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Er det den beste? Jeg skal slutte med amming nå bør jeg da velge collett og hvor får man kjøpt den?
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 må bare prøve deg frem...for noen er colett den beste ,for andre nan,og andre igjen bruker kanskje noe annet! Her i huset er det nan det går i! Prøvde colett,men den kom i retur!!Fåes ihvertfall kjøpt i de fleste daglivarebutikker
tone.m Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Du får vel kjøpt Collett de fleste steder. Vi kjøpte på Rema. Ellers; fordelen med Collett vs. Nan er at du kan lage opp en døgndose og ha på flasker som settes i kjøleskapet. Da er det bare å varme opp når du trenger det. Nan kan ikke varmes opp igjen. Dvs. at du sparer deg for utrolig mye jobb!
L@boline Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Ehhhhh...tror ikke det er forskjell på erstatningene i så måte. Vi opplevde at det lukta spy av gulpen hennes da vi brukte Collett, derfor funker NAN best for oss. For andre er det Collett som er best. Fordelen med Collett er at den inneholder Omega-3. Og jeg har egentlig ikke lyst til å kjøpe Nestle sine barneprodukter, men siden NAN fungerer best gjør vi det like vel. Velger heller andre produkter når det gjelder glass og grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå