Puttipluttipott*har født* Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Er det mange av dere som har meldt dere inn i gullsmokken, og anbefaler det??
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 jeg er edlem der, og synes det er kjempegreit. skjer jo iblant at man har spørsmål til barnelege eller gynekolog som man vil ha svar på der og da. så ja, kan absolutt anbefale det. jeg er sms-betalende så kan gå ut når jeg vil.
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg meldte meg inn tidlig i graviditeten og angrer egentlig på det. Synes ikke jeg får igjen noe særlig for penga. Ja - fikk en ganske ok pakke i posten, men mye av det var reklamemateriell og dessuten fikk jeg tilsendt bladet "Mamma" i stede for "Gravid", som jeg var blitt forespeilet. Har sett litt i boken som fulgte med, men jeg synes andre bøker er bedre. Du får være med på ekspertsvarmøtene, og dersom du har stort behov for å spørre "proffer" om ting så kan det jo være verdt det. Jeg har kanskje sendt inn 4 spm tilsammen og fått helt greie svar, men fikk ikke vite noe som jeg ikke kunne funnet ut andre steder helt gratis.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 jeg er medlem der, og er skikkelig skuffa, syns medlemspakken var fin, bortsett fra at jeg fikk mamma bladet istedenfor gravid. Men de ekspertsvarene er jo litt difuse da, og du får bare spurt dem på dirketen og det vet man jo aldri når er, da må man jo følge med hele tiden. På babyverden får du jo mye mer helt gratis (ikke velkomstpakke da), men all infoen. og resten får du jo tilgang til uten å være medlem. Så jeg synes det ikke var verdt pengene. Men du får vurdere selv.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er medlem der og er kjempefornøyd og synes at det er vel anvendte penger.Først får en en velkomstpakke,verdien på den er jo mer enn det en betaler for å bli medlem. I tilegg så er det konkuranser for medlemmer,som er enkle og greie og være med på,med fine gevinster.En får også mulighet til å være med i ekspertsvar.Når det er blir alltid gitt beskjed om i god tid.Hvis jeg ikke husker feil,står dette på forsiden i begynnelsen av uken,slik at du kan vite hvilke eksperter som er det,på hvilke tidspunkt.Der er også et debattforum for oss medlemmer.Angrer absolutt ikke på at jeg meldte meg inn og kommer nok til å forlenge medlemskapet når det går ut. ABSOLUTT VERDT PENGENE MÅ JEG SI!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå