Gå til innhold

August: Nytt treff i Oslo 1. juni..


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Siden det gikk helt skeis sist (vi var kun 2 stk som kunne), prøver vi igjen.. Men folkens, nå nærmer det seg, så meld dere på, slik at vi blir litt kjent alle mann! Hadde jo vært utrolig trivelig om vi hadde klart å holde kontakten også ètter fødselen.. Trilleturer, kafèturer og kanskje en piknik på øyene!?

 

Vi har satt dato til den 1. juni siden det passer for oss "gamle", men håper virkelig at det er en dato som passer for flere..

 

Når det gjelder tidspunkt har jeg begynt å jobbe til klokken 17 hver dag.. Går det bra om vi møtes en plass klokken 1740?

 

Stoor hilsen fra meg! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg kan se skal dette gå bra for min del:)

Blir hyggelig å hilse på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jammen det skal passe for meg for en gangs skyld også. Er sykemeldt og det nærmer seg skoleferie så da er dagene litt lettere. Ganske sikker på at jeg dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov for en måndesskifte-tjej å slenge seg med??? :)

Termin 28.juli...

Isåfall er jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei:) ja jeg kunne kanskje tenke meg å være med på dette!!:) har aldri vært med på et slik treff før, og lurer litt på hva det går ut på?? møtes dere for å snakke og slik eller? jeg har termin 29 august!!

hvor planlegger dere å møtes i tilfelle?

 

hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes en plass for å spise og snakker om magene våre.. Det er det som er så fint med sånne treff, lytterne blir liksom ikke lei av alt svangerskapspratet! ; ) Men selvsagt prater vi om andre ting også.. Hehe.. : ) Vi har ikke bestemt plass enda.. Har kanskje du noen gode forslag? : ) Veldig koselig om du kan komme i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med :)

Vet ikke hvor i byen folk holder til, men hva med Consenzo på Solli plass? Der er det alltid(?) god plass innendørs såpass tidlig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consenzo høres bra ut for min del også. Skal alle sammen spise der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej vad skoj om vi blir fler! Jag ær tillbaka från en hærlig sydenuke nå og ville bara si hei på er :) Hoppas ni hade en fin 17 mai trots regn...

 

Ses den 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er folk enige i Consenzo da? For jeg kan godt fikse så de holder av plass til ca 10 stk. Det ligger rett ved jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consenzo er det som var Cafe Felix før. Ligger ved siden av Kaffe & Krem. Vis-a-vis Vestkantbadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt usikker på hvor det er, men skal nok klare å finne fram likevel, så Conzenso høres bra ut! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Consenzo da! (?)

Og de som foreløbig er med er:

 

Sylvia får jente 040806

 

Gullgutt 2. aug

 

Bussi 20.08.06

 

LNS får gutt 18/8

 

Smårulten

 

littlebaby

 

Längtar!

 

- Heidi -

 

Zizzi27-gutt040806

 

Stikker innom Consenzo dagen før treffet, så vil flere være med så si i fra her!!!

Det ser bra ut :) Vi er jo allerede 9 stk!

 

PS: Dette er sannsynligvis siste dag jeg kan være på BIM-sidene før neste tirsdag, men meld dere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...