Gå til innhold

Juni: noen som har begynt med........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

bringerbærbladte og jordnøttolje??

 

eller har dere tenkt å begynne med det??

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks, har ingen planer om det:-) Gidder ikke å hive i meg alle mulige greier for å få ungen ut tidligst mulig, hun kommer når hun er ferdig uansett:-) Og jordnøttolje brukte jeg ikke sist, revnet ingenting, så stresser ikke med å kjøpe det denne gangen heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar begge deler :) her skal alt testes og prøves så lille junior kommer fort til verden, og kanskje mor kommer seg litt raskere og det er jo ikke så dumt å være litt "tøyelig" der nede når han skal ut :) Så jeg heiv meg på bølgen av bringebærblader te/kapsler og fødselsforbredende olje... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal og hive meg på "bølgen"

vil ha ut gutten...er veeldig lei nå!! så jeg prøver det kjerringråd som er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har begynt på jordnøttolje, jordmødrene som holdt det fødselsforberedende kurset vi var på skrøt veldig mye av det :) Pluss har en venninne som brukte det som ikke revnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bringebærkapslene, ikke teen (den kjøper jeg kanskje de siste ukene). Smører meg med jordnøttolje, men synes det er litt småkinkig å få til...

 

Jordmor anbefalte begge deler, og det er uansett ikke skadelig, så hvorfor ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt bringebærbladte da å hva skal det være godt for? har ikke hørt om det før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har bynt,både kapsler å te.teen er jo kjempegod å drikke uansett,er glad i te da:)skal bynne med olje nå da det er ca 4 uker igjen.gjorde det samme sist, har ingen tvil om at det var med på å gjøre fødselen enklere,å kortere,det tok ikke mange timene før prinsessa kom etter at veene begynte.ikke revnet jeg heller.liker veldig alt som heter kjerringråd,det er jo ikke skadelig heller.genialt!!

anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker bringebærblad te og lakrisrot te, begynte i dag. det skal visst sette igang fødselen.

jeg kjenner to stk som rakk å drikke tre kopper før vannet gikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved forje svangerskap var jeg sååå ivrig å sku smøre, men det ble aldri noe av og jeg revna IKKE en millimeter.. så denne gangen gidder jeg ikke tenke på det engang....

 

Å er ikke fan av å sette igang fødsel sjøl så brinebærbladte får andre drikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo ikke for å sette igang fødselen!!bringebærbladte blir anbefalt å drikke den siste mnd fordi den hjelper på modningsfasen,sakte!!slik at når beibien er klar for å komme vil ikke åpningsfasen ta så lang tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...