Gå til innhold

Kokende varm over livmoren...


Nesly

Anbefalte innlegg

Når jeg kjenner med hånda mi på magen, over livmoren, kjenner jeg en intens varme.. er ikke slik andre steder på magen...

 

Har hatt det slik siden i går kveld..er 5+3 ¨på veg..

 

Andre som har det slik?

Hva er det for noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel ikke helt det samme, men min kroppstemperatur har vært litt bananas helt siden jeg fant det ut. Er 6+5 i dag og er veldig ofte glovarm i kroppen og i magepartiet. Vet ikke om det er normalt, men det foregår jo mye der nede om dagen, så kan være at kroppen reagerer slik at den produserer ekstra mye varme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik det skal være, og du kommer til å merke det samme med puppene også etterhvert.

 

Det som er grunnnen er at det "skjer" mye i livmor og puppene unnder graviditeten. Det skal lages mange nye celler, og det er økt behov for både næring og oksygen. Som du helt sikkert vet er det blodet som bærer oksygen og næringstoffer til cellene. Derfor omfordeler kroppen blodet slik at det kommer mer blod til livmor og pupper når det trengs, og det kjennes varmt ut. Det kan også hos noen bli litt rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,godt å høre at det er normalt....

 

fryktet i begynnelsen av det var fordi jeg hadde hatt laptopen for lenge på fanget...

 

Noen som vet om det er uheldig ? (bærbar pc på fanget...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bevist at det er skadelig for barnet å ha laptopen i fanget. Men jeg har bevist begynt å sette den på bordet i stedetfor, eller ha den langt ute på knærne eller ha en pute i mellom. vet ikke om det er noe vits, men skader ikke å være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...