Gå til innhold

jordnøttolje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

(tror det het det)

skal den maseres i skrittet før fødsel??

evenuelt hvor lenge før?

hvor får man kjøpt den og hvormye koster den?

termin 24juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Du får kjøpt det på apoteket. Tror det koster ca. 70-80 kr. Du smører det på området mellom kjeden og endetarmen fra ca. uke 34 (?).

Jeg har blitt annbefalt mandelolje av min jordmor, men det går nok på det samme.

Skrevet

Jeg kjøpte Fødselsforberedelsesolje fra Weleda på Life helsekost, er kjempefornøyd med dette merket! Den er spesielt utviklet for dette, smøres fra uke 34. Jeg begynte i går, i uke 33. Husker ikke hva den kostet, en stund siden jeg kjøpte den.

Skrevet

Smøres den siste mnd. Ev fra uke 35, koster under 100-lappen på apoteket. Ikke bruk for mye olje og ikke innvendig med tanke på sopp.

Skrevet

Jeg kjøpte det på apoteket i forrige uke. De hadde en flaske til noen og seksti og en til noen og nitti (husker ikke hvor mange ml. det var på hver flaske).

Har begynt å smøre/massere mellomkjøttet nå (gikk inn i min 34. uke idag). Gjør det etter at jeg har dusjet. I tillegg har jeg begynt å smøre mage/bryst/rompe/hofter med den. Har gått tom for den strekkmerkekremen jeg hadde, så jeg tenkte at denne kanskje var grei å bruke..... verdt et forsøk i hvertfall hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...