Alvefjeset Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 har de siste dagene hatt skikkelige mensen smerter på morgenen som varer ca. 30 min. Kan noen fortelle om det er modning, eller noen annen grunn til at smertene kommer? De er skikkelig ubehagelige. Hadde også noen falske rier natt til 10. mai med 5 og 6 minutter i mellom. Kan det være modning nå? Veldig takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 jeg vet ikke svaret på spm ditt,men kan dytte litt for deg..
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er også i uke 33, har det på akkurat samme måte, hatt mensensmerter i 1 1/2 uke nå. Spurte legen min, og hun sa at det ikke trengte å være modning, det kunne like godt komme pga kynnere. I går merket jeg skikkelig nedpress også, og bekken-smerter. Lurer på om det kan være hodet som driver og fester seg... Skal ringe jordmor etterpå og høre hva hun tror. Jeg fikk ihvertfall beskjed om å ikke engste meg for disse mensen-smertene, de er vist vanlige c,´´)
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har også en del menssmerter, men til forskjellige tider av døgnet. Har lest ett sted (her inne?) at det er kroppen som holder på å forbereder seg, men at det trenger ikke bety at det blir noen tidlig fødsel fordi...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er i uke 35 og har av og til noen vanvittige menssmerter. Har blitt litt bekymret, men de har alltid gått over. Av og til så virker det som om de kommer når blæren er full, så de blir borte når jeg går på do. Det kan jo kanskje være derfor du får disse på morgenen? Alt blir jo klem sammen på slutten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå