Gå til innhold

Så rart...kan noen svare???

Anbefalte innlegg

Har IKM i morgen. I går fikk jeg litt brun utflod, og jeg trodde det var mensen som kom. Dette har nå stoppet opp. Hadde litt lyserosa utflod i dag morges, men ikke noen blødning. Noen som har opplevd noe tilsvarende? Tror dere det er begynnelsen på mensen?

Når tid ca er det vanlig med festeblødning, for de som har det? Dette er 4PP, hvis det er mensen som nå så vidt har startet så går vi inn i vår 5PP. Så kjipt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5047743-s%C3%A5-rartkan-noen-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde IKM på fredag, og hadde som deg litt brun utflod. Trodde det bvar mensen som var i anmasj, men den har fremdeles ikke kommet. Jeg har testet neg senest i går kveld. Festeblødning kommer tidligere i syklusen, tror jeg.. Dessverre...Spørs om det er kroppene våre som spiller oss et puss igjen... Men lykek til i allefall!! Krysser fingrene for oss begge:)

Hei

Jeg med opplevde dette!,Jeg hadde gått og håpet på at det skulle klaffe for oss, men så kom den brunaktige utfloden og jeg skjønte at nå var mensen i anmas. men slik ble det ikke, det varte bare en dag så var det over. Uken gikk og ingenting skjedde. Gikk rundt og var varm og kald om hverandre. Så jeg bestemte meg for å ta en test- bare for morro skyld. Skal si det var noen som ble overrasket . DEN VAR POSITIV :) Gjett om jeg var glad.

krysser fingrene for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...