hønepøne;-) Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Uff, har så lite lyst til å ta GU... trodde ikke jeg skulle grue meg sååå mye. Men det får stå til, så jeg vet at den lille ligger på riktig plass iallefall... ugh ugh ;-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Uff, stakkars deg... Jeg fryter jeg også må "til pers" på en av mine første svangerskapskontroller... Er 25 år, har aldri vært til GU før... jippi hurra... LYKKE TIL!! Det er fort gjort, har jeg hørt folk sier... (Fortell oss hvordan det gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Hehe bra det er flere... føler meg teit som gruer meg. Jeg er også 25 og har faktisk vært flere ganger før da. Men det er en stund siden sist, så det er sikkert derfor... Kommer tilbake med rapport når jeg er hjemme igjen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja her kommer rapporten... Legen tok ingen GU på meg. Han sa at dersom jeg ikke hadde klamydia så var det ikke nødvendig dersom ikke jeg absolutt ville det. Så jaja, da slapp jeg. Tok blodprøver og målte blodtrykk i tillegg til å snakke om en hel masse. Fant med det samme ut at ryggsmertene jeg har om kveldene (ved halebenet), sannsynligvis skyldes bekkenløsning. Det er kjipt da, i uke 11. Han bøyde og klemte og sånn og sa han trodde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå