Gå til innhold

Jeg har gått ned i vekt?


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Er nå 6+2 men gått ned 1 kg. siden jeg fant ut at jeg var gravid for litt over 2 uker siden. Jeg eier jo ikke matlyst nå, så det skyldes jo sikkert det, og ikke er jeg kvalm heller. Har bare ikke lyst på mat! Ikke mye ihvertfall.....veldig småspist. Egentlig veldig kjekt - for det er ingen stas å gå opp for mye heller. Bare den lille får i seg det den trenger.....

Flere her som ikke er noen storspisere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke akkurat noen storspiser jeg heller, men jeg blir bare enda mer kvalm hvis jeg ikke spiser med faste mellomrom. Bedre å spise noen tørre kjeks og knekkebrød (eller frukt) enn å ikke spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Akkurat likedan her:) Elendig matlyst og det har jeg hatt nå helt siden jeg testet positivt, er nå 7+5. Gått ned litt hver dag, tilsammen 5kg, så er slapp og sliten.Prøver å tenke positivt på det i forhold til at jeg skal jo gå opp endel etterhvert, så da er det jo bare bra å gå ned litt først! Er heller ikke noe særlig kvalm heldigvis, bare vanskelig med å spise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å både gå opp og ned 1-2 kg i første trimester. Det har ingen betydning for fosteret. Det tar det det trenger uansett, og iflg dokumentaren som gikk på tv2 i går kveld kan fosteret også delvis skille ut det som ikke er så sunt (bortsett fra nikotin, alokohol og sånt da, verre med det).

Jeg er snart 12 uker og har hverken gått opp eller ned enda.Men jeg ar heller ikke vært plaga av kvalme heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...