mamma til sander(12.04.05) Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Skal kjøpe ny teutonia mistral 2006 modell til sønnen vår,kjempe fornøyd med denne vognen.Har hatt 2005 modellen også Vurderer å kjøpe den hos rita holm på finn.no.Hun tar 5200,-kr med softbag + portoen på 250,-kr... Noen som vet om happyland eller babyproffsen i sverige sender vognene til deg,eller må man bort der å kjøpe de?Bor nemlig i Bergen! Har hørt at man sparer en del på å kjøpe tingene der:) Pingpong eller mypram i tyskland,noen som vet angående frakt,moms osv?Kan man be forhandlerene om å skrive gave på esken eller lappen så slipper man momsen eller noe sånt???? Tusen takk for alle svar,sitter her med litt mangen tanker om vogn kjøpingen...hehe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5047665-bestille-vogn-fra-ett-annet-landsvarer-det-seg-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har nettopp bestil teutonia spirit x3 2006 modell fra www.mypram.de (prisene var så godt som like de på pingpong.de). Betalte da 5500 (inkl moms og frakt) for vogn, bag (hard kombibag) med madrass og myggnett (regntrekk skulle visst følge med vognen). Om de skriver 'gave' på esken spurte jeg ikke om - jeg tviler på det, ettersom de virket veldig nøye på forhold rundt frakt og fortolling ift tyske tollmyndigheter i alle fall. Det er vel ikke store prisforskjellen i forhold til Rita Holm, men fant ikke akkuart den vognen vi ville ha i annnonsene hennes, og synes det var greit nok å bestille selv. Fikk forresten oppgitt en pris på 8800 på babyshop for akkurat samme vogn/utsstyr - så det er helt klart penger å spare. Har vært innom butikkene i svinesund/strømstad og prisene på teutonia der var det ikke store forskjellen på sammenlignet med norge så vidt jeg kunne se - da ville jeg heller satset på rita holm, ja. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5047665-bestille-vogn-fra-ett-annet-landsvarer-det-seg-eller/#findComment-5079015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå