tulle15mai:) Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Har termin i dag og spennende dager detter her... Har hatt mer og mer kynnerer, spes om natta/morran. er helt øm i skrittet om morrran, akkurat som at jeg falt ned på en sykkelstang og merker nedpress. Siden fredag har jeg også klødd på magen, holdt på å bli sprø, satt med oppvaskbørsten å klødde! klør og klør.. tenkte å spørre legen i dag. klør dere? åssen har dere andre det? nærmer vi oss noe her tro? : ) Førstagangs jeg, og vært til modning tre ganger faktisk også hos akupunktør. Er over hodet ikke sliten og lei og synes det har vært spennende og herlig å være gravid! Men nå gleder jeg meg virkelig til å se tulla! Gleder meg til å holde henne og liksom "komme i gang" Andre som er spente om dagen og opplever noe av det samme?
tulle15mai:) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2006 håper ikke vi treffer på selve 17 mai!!!
oslo *20.05.06* Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Har termin på lørdag! Håper det skjer noe i løpet av uka. Krysser alt jeg har for det! Merker både nedpress og det er veldig ømt nedentil. Skal til akupunktur senere i dag. Har gått 6 ganger allerede. Vet ikke om det har noen effekt men er vell verdt et forsøk! Lykke til da!
tulle15mai:) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2006 å så spennende! Vi får håpe at ingen av oss får akkuratt 17 mai. litt kjedelig for ungen i fremtiden å ha bursdag akkuratt den dagen:) er du også førstegnags?
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har termin i morgen, og kjenner samme symptomene som dere har Hååååper jeg får treffe lillegutt snart, gleder meg så utrolig!!!! Dette er min andre gutt da, men vet ikke hvordan fødsel og alt det starter da jeg gikk 2 uker over sist og ble satt igang Håper jeg slipper det denne gangen da!
momsemor fikk gutt 160506 Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 jeg hadde termin på lørdag, og måtte ringe Ahus i natt. Fikk en blødning og noen tak i magen...!! Holdt på en stund .. men det har gitt seg nå. Mulig kroppen er i gang med noe!! Spennende!!
tulle15mai:) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2006 åå så spennende! moro med flere i samme situasjon :)
oslo *20.05.06* Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Er også førstegangs. Veldig spennende. Vet jo ikke helt hva det er som skjer når det gjør vondt...kynnere, rier, veer, you name it! Men skjønner jo at det er noe på gang! Har fått streng beskjed av min kjære om at det ikke må skje noe kl 1930 den 17 mai....da er det jo finale mellom Arsenal og Barcelona... veldig viktig kamp Så jeg er ganske så sikker på at det er nettop da det skjer!
Jeg å min lille gullkomp Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har termin 18 mai... prøvde alt i går for å få igang denne fødseln.. er andre gang jeg da... prøvde varme omslag på puppene.. det ende opp med at melka sprutet ut og senga ble blaut... lagde pizza med EKstra Hvitløk... stimulerte brystvortene... tok ett halvt glass rødvin( som ente opp med dårlig samvittighet) SEX( endte opp med at det rant sæd hele dagen( sorry) Vi venter og venter å håper at nurket kommer snart.. Håper det blir snart... Min først kom tre og en halv uke fortidlig så vi har vært klar lenge...Håper han kompisen hær kommer snart...
Mamman til Christiane Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 Termin i morgen. Kommet hjem fra sykehuset nå,er moden,1cm åpning og har blitt strippet. Slimproppen hargått og har begynt å få litt sammen trekninger.... Skal tilbake på syehuset på fredag å bli satt igang hvis dikke skjer noe før.... noe d kjennes ut som d gjør Lykke til jenter.
tulle15mai:) Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2006 Er dere fortsattt her folkens?? Jeg er mer og mer spent for hver natt.. er så barnslig å tror liksom det skal skje om natta, synes det gjør det for mange? ja, ja.. vært hos legen, alt bra. klør enormt på magen, var visst pga magen stekker seg så nå og huden er tynn og klør.. skal inn på sykehuset på mand på sjekk hvis ikke noe har skjedd før det.. spennende! da sjekker de visst modninga mi, vekt og status på ungen og vurderer om jeg bør gå litt til eller settes i gang. spent! fortsatt murrringer i ryggen, menssmerter om kvelden/ morran og underlivet føles ekstra hovent og ømt på natta/morran.. merker ikke så mye på dagen. hva med dere, jenter?
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Jeg hadde termin på søndag. Har hatt menssmerter de siste dagene + vondt i bekkenet, men ingenting har skjedd ennå. Fikk beskjed av legen om at overtidsvurdering på sykehuset først er aktuelt etter 12 dager, så jeg får smøre meg med tålmodighet...
Mamman til Christiane Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 Ikke skjedd no mer i natt heller... smertene kommer på ettermiddagen/kvelden og er borte på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå