Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Nå har jeg 55 dager igjen til termin, men jeg kunne virkelig ønske magen sank litt nå. Føler noen ganger at jeg verken klarer å sitte eller ligge. Pusten blir så tung at.... Flere som føler det slik og allikevel har en god stund igjen??? Magen synker vel antageligvis ikke enda. Den var lav en god stund, men har nå hevet seg igjen. Tror vesla har satt seg på rumpa... Det får jeg vite hos jordmor etterpå. Spent. Ha en fin dag alle sammen!!!
Kæmma og trultene Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg følte det sånn før magen min begynte å synke! Tung pust og vanskelig å røre seg... Det hjelper litt når magen synker (min gjorde det for et par uker siden) men det er jo fortsatt tungt da... =) Lykke til!
Tibra Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Er litt lenger på vei, 38 dager igjen, og her er det ikke akkurat godt om plassen... Føles som lillegutt bruker øverste del av magen mest, og ligger og presser opp mot ribbeina...pustpes. mistenker at han slettes ikke ligger med hodet ned, så er spent på neste kontroll som er i uke 36....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå