Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snupp på 5 mnd. er potte tett og forkjølt. Slitt med tett nese siden hun ble født (trange neseganger visstnok), men nå renner snørra konstant (!) og hun hoster slim til hun brekker seg. I går natt og i natt var hun så slimete at hun brakk seg flere ganger og ble helt rød i toppen stakkars. Får jo ikke luft. Kun 38 i 'feber' enda. Er litt redd for å være hjemme med hun alene nå..er vel litt pinglete.

Hun smiler når vi prater med hun - rett før jeg satte meg her nå, spiste hun, for så å brekke seg og spy opp all melka igjen i full panikk- men når jeg tørker hun i ansiktet, smiler hun bare til meg..

Er litt redd for å virke hysterisk hos lege (igjen..). Sist jeg var der med hun (som er én gang siden fødselen) fikk jeg beskjed om å senke skuldrene og ikke være hysterisk (det er lett når ungen holder på å kveles på natta...høres hvertfall sånn ut)

Er vel redd for å møte på en sånn lege igjen.

Får sikkert mange - 'bedre å dra én gang for mye enn en for lite'-svar nå, MEN hadde DERE dratt til lege?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5047301-n%C3%A5r-drar-man-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp .. jeg ville gått til lege .. snuppa mi har sikkert vært hos lege 20 ganger (hun er 10 mnd) + en sykehusinnleggelse (hun har astma da) og min lege er veldig på dette med en gang for mye (når det er sagt så har det faktisk vært noe med snuppa hver gang vi har vært hos legen ).. men uansett så er det du som kjenner barnet ditt best og trenger du å få henne sjekket så blåser du i den legen som mener du må senke skuldrene . du skal være trygg på at barnet ditt har det bra ellers har ikke du det bra heller ..

nb ! jeg er heller ikke en hysterisk mor .. jeg hadde faktisk et sykt barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...