Kæmma og trultene Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Og hvor har dere kjøpt amme-bh hen? Jeg skal ut og titte i dag, men vet bare at de har på HM og på lindex... Noen anbefalinger? Og er det sånn at jeg må kjøpe en str større enn det som passer nå?? Tenkte bare kjøpe en og så kjøpe et par til når jeg er tilbake fra sjukehuset.
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hei! jeg synes at Triumph sine er best og finest, jeg har kjøpt en på cubus og den andre på Lindex (de hadde salg på alle bh'er forrige uke) På cubus har de også et annet merke, details, men den var ikke noe fin på til meg..
SuperMy Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Triumph!!! Kjøpte de med et slags rutemønster. De er ikke fine, men de var de absolutt beste BH'ne jeg kunne bruke!!! Hadde også noen fra HM som ikke var topp, men ok, samt en "fin" i blonder fra Triumph som jeg ikke kommer til å bruke så mye denne gangen heller, den var vel ikke helt best! Husk på at du trenger 1-2 størrelser større enn i dag... (Jeg er den heldige eier av BH'er i strø Dobbel E, men håper jeg har litt mer normal melkeproduksjon denne gangen;) ) Bomull ruler!
Mizzi & Prinsessa Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har kjøpt H&M ammebh i og med at man ikke vet hvilken str man trenger når melka har kommet for fullt. Har kjøpt 2 stk som er helt greie på H&M for å ha på sykehuset. Skal kjøpe Triumph bh'er når melka har kommet og stabilisert seg. Kjedelig å bruke mass epenger på dyre bh'er som klemmer og sitter vondt.
Nurk i magen,Termin 15 juli:-) Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Hei!! Jeg har kjøpt på Sparkjøp, til 99 kr. De er kjempegode_.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå