*bolla pinnsvin* Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Noen som har en god vogn å anbefale? Har egentlig ikke peiling i det hele tatt, så jeg prøver å spørre litt rundt, men har ingen venninner som har fått barn ennå. Jeg vil helst ha combivogn med fire hjul, som ikke er alt for tung. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Helt klart simo vogna! Det er den einaste som er vanntett. Kan spyle den rein når den treng en vask! Lufthjul (som gjer at den er lett å trille), vendbart styre på de nyaste modellane, enkel å handtere og ikkje minst god å trille:)
tæssejenta Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Basson roma vognen er kjempe fin! Også kom den best i test på tv 2 hjelper deg også! En veldig fin og praktisk duo-vogn. de selger ut 2005 modellen på biteringen.no kun 3990.-!! bruk denne linken: http://www.biteringen.no/produkter/barnevogner/basson-combiduoroma/
ringading Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 teutonia mistral!!! en helt fantastisk vogn. kjempelett, jeg kan brette den sammen og løpe opp og ned trappen med den helt selv er også perfekt størrelse i forhold til handling på rema og andre hverdagslige prøvelser med vogn. mykbag oppi slik at ungen ikke trenger å vekkes selv om jeg vil inn fordi det regner, og kan også brukes leeenge (4 år?) pga sportsdelen under. er det sol eller vind i feil retning trenger du heller ikke snu vogna, bare et lite klikk og så er håndtaket snudd. er veeeeeldig fornøyd jeg i alle fall! og så er den jo så fin da
Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Vi har kjøpt en x-lander modell XA vogn. Det er en duovogn, og har fire hjul der de to fremste er bevegelige, men kan også låses. Vognen er i aluminium og veldi lett å håndtere. De i butikken anbefalte denne vognen pga at den va lett og grei å trille med, uten å få vondt i skuldrer når man skal flytte og trille vognen rundt et hjørne. Nettsiden du kan se vognen på er: www.x-lander.com
CecilieTerese Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Ammaljunga egde duo.. fantastisk. I say no more
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jeg synes også Teutonia Mistral er en fin vogn, men bagen kommer veldig langt ned i forhold til andre vogner, noe som er upraktisk hvis du/dere ikke er veldig små/lave personer. I tillegg er mykbagen litt liten, spesielt dersom du skal ha baby på vinteren. Men den er fin å se på og lett å både trille og bære, så du får jo vurdere hvilke behov du har. Prøv den flere ganger i butikken, og sammenlikn med andre; f.eks Emmaljunga og Simo - disse er flotte vogner, men en god del tyngre enn Teutonia.
mammaentiltrulte Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 hvis du liker teutonia mistral men syntes den er litt ofr lav kan jeg anbefale prestige modellen, den kan kjøpes som duovogn, er stor og god og fin, meste av de samme egenskapene som mistral, men litt høyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå