72-modell Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, etter 8 måneders prøving. Jeg er i uke 6. Har et barn fra før, på 3 år. Men man glemmer jo fort, så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med noe: Jeg er invitert ut idag, og vi skal spise reker. Kan en gravid spise det? Håper noen vet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Du kan lese mer på matportalen.no/Emner/Gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Reker er ikke farlig... En kan spise sjømat så lenge den er kokt. Det er når en ammer en ikke skal spise reker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja det går bra å spise reker, mens du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Du kan spise skalldyr i graviditeten, det er nok bare en myte om at du ikke kan gjøre det. det er bare om mor er allergisk at det ikke kan spises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
72-modell Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Tusen takk for fine svar! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå