Gå til innhold

Tror ikke mine egne øyne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i morgen, og måtte bare ta en test i dag. Og der kommer det jammen meg fram en svak rosa strek!!!! Kjenner pulsen er i 200 akkurat nå! Føler meg uvel, men det er nok pga. at jeg ikke har sovet i natt. Så det programmet i går kveld på tv 2, satt og grein litt og tenkte at jeg skulle virkelig ønske at spiren satt denne mnd!

Mistet i påska (uke7), og har ikke fått igjen mensen etter det. Har bare hatt sex to ganger i perioden som har vært. Så føler vi er kjempemegasuperheldige dersom dette går bra :-)))) (må nok teste igjen i dagene som kommer, for jeg tror som sagt ikke mine egne øyne...)

Ønsker alle sammen lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, ønsker deg lykke til, helt fantastisk hvis spiren satt igjen så raskt...krysser fingrene for deg...

Skrevet

Kjempegratulasjon til deg da!! Hadde IKM i går jeg,ingen mens...Ja,ja vi får se.

Skrevet

gratulerer da!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg mistet også i påskeuka i uke 6 og har heller ikke fått tilbake mensen, men tror jeg hadde eggløsning torsdag for snart 2 uker siden, så skal bli spennende og teste i uka hvis ikke TR kommer da, hehe

ønsker dere alt godt i svangerskapet, lykke til:-)

Skrevet

Så spennede da..får håpe at det går bra.Gratulere så mye.

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Lykke til med svangerskapet!!!!!

Skrevet

Så bra - og gratulerer så masse:)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!

Testet i dag jeg også (2 dager før IKM) og fikk et tydelig + , hadde exu i mars så nå er jeg veeeldig glad (dog litt "forsiktig" glad.....)

Skrevet

Gratulere!!!! Kos deg med svangerskapet :-)

Skrevet

Så hyggelig å høre! Håper alt går bra =) Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...