Gå til innhold

Oktober: Boblinger på siden av magen - er dette spark ?


bompibomp

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

"Alle" rundt meg driver å graver og spør og jeg kjenner spark.. jeg er 17+3 i dag, og er slett ikke sikker... Har i lengre tid kjent en slags bobling i venstre side av magen, men har tenkt at dette ikke kan være spark siden det kun er her jeg kjenner det.

 

Vil det ikke være naturlig å kjenne sparking på litt forskjellige steder i magen ?

 

Hadde vært veldig kjekt å høre hva dere andre kjenner i magen, og om dere tror dette er babyen...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ja, det du kjenner er bitte små spark fra babyen. De vil som oftest kjennes helt nederst i magen i begynnelsen. Helt naturlig at du vil kjenne sparkene forskjellige steder i magen da babyen hele tiden snur på seg :o)

Jeg er nå i uke 19 kjenner for hver dag kraftigere spark. Kjempe artig!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var sånn jeg kjente de første sparkene jeg også. det var kun på den ene siden av magen. etterhvert har jeg kjent sterkere spark, over alt egentlig. så det er nok den lille du kjenner ja. veldig deilig å kjenne det der:) lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Så koselig å begynne å kjenne spark!! Er selv 16uker på vei,vet ikke om det er normalt med spark i denne tiden, men kjenner av og til bobling i magen,speseilt på kvelden før jeg sovner. Av og til kjennes det rett og slett ut som jeg har luft i magen som vil ut, kan dette stemme? :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så kjekt å "se" deg igjen!!! :) Har ikke vært så mye på nett i det siste.... Her går det egentlig veldig bra. Så lenge jeg holder meg i ro - ingen løfting, og ingen harde gulv... så går det ganske strålende....

 

Største bekymringa er egentlig at magen er på vei til å bli ENORM... hvordan skal dette ende.... :/

 

Skal på ultralyd 29.5, så jeg venter ennå i spenning. Håper så veldig at de klarer å se om det er gutt eller jente, for det er jeg så nyskjerrig på... :)

 

Hvordan går det med deg da ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 20+5 men er veldig plaget med spark opp under buken (brystene) og det er kjempe ubehagelig.

kan det ha noe med at jeg er veldig liten av vekst selv?????

noen som vet dette???

eller ligger ungen "feil". og det er bare der jeg kjenne spark og bare der, og ganske ofte, etter mat, og når jeg ligger meg ned, enten for å sove eller slappe av.

og nå når jeg sitter her og skriver til dere, er kjempe plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som muskeltrekninger, hvis det bobler masse på en gang. Det hadde jeg masse på sidene. Du kjenner heller bare et enkelt boble hvis det er ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...