Gå til innhold

NOEN SOM HAR KJØPT TESTER PÅ BILLIGTEST.NO

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR DERE KJØPT GRAVIDE TEST EGGELØSNING STEST , DER ERFARING?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt der ja. veldig billig og greit, men når jeg får positiv på gravi test så kommer jeg til å kjøpe ny test på apoteket for å være sikker..

Skrevet

Jeg har kjøpt EL-tester derfra, har fungert veldig greit.

Skrevet

ja, veldig billig de som jeg har kjøpt. de som en må samle opp urin i beger for så og teste. Kjøpt maaaange el.tester som har fungert bra, har bare prøvd en gravidtest...er jo samme prinsipp som el-testn.

Vil anbefale andre og kjøpe derfra.

Litt greit og få i postkassen i nøytral pose om en ikke vil risikere og møte kjentfolk på apoteket....

Skrevet

Jeg har kjøpt der og, men jeg kjøper bare cb sine da.. Men veldig greit å handle derfra. Diskre innpakkning er det også.. ;-)

Skrevet

Har kjøpt både gt og elt. Fikk de etter to dager i en diskre konvolutt. Billige var de også :-)

Skrevet

er det www.billigtest.no? er ny til dette jeg...

Skrevet

Jeg kjøpe el tester derifra.. og fikk full klaff etter 2 pp med bruk.. fant ut at jeg hadde veldig sen EL. Brukte den i desprasjon som graviditets test.. funka det også... el testen altså ;O)

Skrevet

Løp og kjøp. Enkelt, billig og diskret. Å møte nabo`n eller arbeidskollega`n på apoteket er ikke spesielt hyggelig synes jeg. Fikk de i posten etter tre dager. Har bare kjøpt CB, så vet ikke kvaliteten på billigtestene.

Skrevet

Har kjøpt begge jeg også - har nettopp startet prøvingen med barn nr.2 :o)

Har hørt at andre synes disse funker bra, men har ingen erfaringer selv, siden jeg nettopp har kjøpt de inn. Så dette blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...