Gå til innhold

Tidlige symptomer eller har jeg kommet lenger???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk positiv EL for ca 1,5 uker siden .har sykluser som er helt på viddene, kan ikke ta utgangspunkt i den.. hadde vel mensen i januar/februar eller noe slikt... var en tilfeldig EL test som var positiv... syntes det kjentes ut som EL smerter....

Nå 10 dager senere (mao 4 dager før IKM dersom man tar utgangspunkt i EL) har jeg fått knallpositiv CB gravtest. Men jeg har allerede i mange dager hatt tiltagende ømme pupper, halsbrann (fikk tidlig halsbrann i forrige svangerskap også), og ikke minst massivt med utflod. Siste 4-5 dager?

Det er da veldig mye symptomer og veldig positiv test veldig tidlig eller??

Andre som har/har hatt det på samme måten? Eller var det kanskje HCG som gav positiv EL test 3. mai allerede????

I følge mine beregninger og kalkulasjoner må jeg enten være 5+6 ELLER 3+4...

hehe.. hva gjør jeg nå?

Er det MULIG å få så mye symptomer så tidlig??

enn så lenge anonym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mulig å få mange symptomer tidlig, men jeg synes det er litt merkelig at du skulle få så tydelig grav. test hvis du bare er 3+4.

Når det er sagt, så testet jeg ganske så positivt da jeg var 3+5, så jeg vet sanenlig ikke...

Du kan jo gå til legen og få henvisning til tidlig UL for å bestemme termin. Tror det er eneste muligheten. Ellers kan vel legen kjenne hvor mye livmoren har vokst også, men vet ikke hvor nøyaktig denne målingen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...