Gå til innhold

Noen som har fått mage?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 4+6 og har fått mage allerede, gruer meg litt jeg på hvordan dette skal fortsette! hvor finner dere bukser som ikke starmmer over magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 5+1 og allerede fått mage ja. Godt å høre at det er andre som også har fått så tidlig. Litt slitsomt med å skjule magen da klærne begynner å stramme godt. Synes det er litt tidlig å kjøpe mammaklær enda men får vel nesten ta skrittet.....

Sist graviditet handlet jeg mye på H&M der har de mye billig og greie mammaklær, og de fleste buksene har justeringer i livet slik at du kan bruke dem hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått litt mage, men tror egentlig ikke det er "gravidmage". Den er nemlig ikke hard - mer oppblåst og utstående. Nå har jeg ikke akkurat paddeflat mage fra før heller, men nå.....ser ikke ut. Gleder meg til jeg får ordentlig gravidmage....er 7+4 nå, og i forrige svangerskap kom magen rundt uke 13-14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å få litt mage faktisk, (men babyen er jo så liten) men tror det er mye forbredene.. men den er hard.. jeg har ikke så mye å gå på fra før av.. Tror det er veldig forskjellig da noen har mer plass inni magen, mens noen ikke har det.. Jeg er nok av den typen som har det stappa der fra før av.. For her er det en liten tut allerede.. HEhe mamma driver og tuller med at det er fler inni der.. er 7+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått en liten kul. Har hatt det ganske lenge.

Er 10 uker på vei.

Legen sa grunnen var fett og musklatur som forbereder seg til fødselen. Har ikke så mye med fosteret å gjøre, siden den er veeeldig liten ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i 9. uke, så ingen mage enda. Bare litt oppblåst, spesielt på ettermiddag/kveld, hehe, ikke så veldig pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og fått litt mage men kan fremdeles bruke mine vanlige olabukser, er 7+3, er egentlig mest plaget av oppblåst mage utpå dagen/kvelden. Syns det er bra at kroppen gir beskjed, er ikke kvalm eller noe så kan innbille meg selv om at det ikke er noe der innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått litt mage. Var i helga på H&M og kjøpte et par mammabukser og de er utrolig deilige å ha på! Men det syns bedre at jeg er gravid når jeg har de på, så jeg skal vente til neste uke med å bruke de offentlig. Inntil det får det heller se ut som at jeg har kost meg lit ekstra i det siste...

Kjenner meg igjen med det du skriver at man kan lure på om det er noe der inne egentlig. Jeg er heller ikke kvalm og puppene er ikke så ømme lenger. Men det får jeg snart vite på neste legekontroll. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at dere får mage så tidlig :) Jeg går bare og venter på at den skal poppe ut - gleder meg kjempemasse! Forrige gang kom den i uke 10 eller noe, men denne gangen har jeg litt mer ... ja la oss si overskuddsmaterie på magen fra før... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6+1 i dag og i dag kom første spørsmål om jeg er gravid, er ikke kvalm eller noe, men personen hadde sett magen , selv om jeg er kledd i store gensere.

håper det bare er sånn på starten og at den venter litt med å vokse mer på starten. hva er vanlig? er tynn fra før så magen ble hard med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Har akkurat resignert over at bunaden ikke passer til i morgen!

Er 5 pluss 3 og føler at jeg har spist ei bowlingkule. :) Ikke fult så ille, men det er kommet en del på magen, den er liksom helt flat nederst mot underlivet også kommer det en "bump" også går magen utover. Har til og med fått håndtak på sidene. Det har jeg ikke hatt før. Er pittelita og ganske tynn, så jeg kan ikke skjule at jeg er gravid lenge. Hva er et bra treningstriks for å fjerne håndtakene på sidene?

Ha en fin 17. mai feiring forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindapinda

Føler meg akkurat som deg!:) Er ganske tynn fra før,så magen er flat nederst mot underlivet,også kommer kulen helt der nede..Kjennes ut som jeg har gomla i meg en hel masse godterier..:) Med min første fikk jeg svangerskapsforgiftning , og da gikk jeg opp en kilo hver dag (i vann) på slutten.. Datteren min er 15mnd, så jeg føler som om det ikke er lenge siden jeg så ut som en hvalross.. Hadde akkurat kommet meg ned i matchvekta mi, men nå virker det som om jeg legger på meg bare jeg tenker tanken på å spise et eller annet.. Det første trimesteret er verst, for da ser man ikke skikkelig gravid ut, bare litt pløsete.. Føler meg ikke helt på topp, nei.. Har også fått "håndtak" virker det som, på sidene,og er heller ikke spesielt glad for det.. Det er ganske få olabukser som passer, for å si det sånn.. Er forresten 5+4 i dag.. Håper bare gravidmagen kommer snart, så det ikke ser ut som jeg har feira jul på nytt igjen..:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Godt det 17. mai for da er det vel legitimt å spise kake fra klokken ti om morran, eller?

He he Håndtakene skal jeg angripe i morgen, må spørre en instruktør om noen tips! Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg venter nr 2 og har ikke fått noe mage enda. Er i min 9.uke.

Er ikkes spes tynn,helt normal.

Sist sv.skap kom magen rundt uke 20-22..

Som høygravid kunne eg nesten ikke bruke mammaklær,

for de var for store(selv små str..).

Blir sikkert litt større denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 på vei og har stor mage! De fleste som har "peiling" mener at det ser ut som jeg skal føde til sommeren/høsten! Er i tillegg førstegangs! Har lagt ut bilde i albumet (bobaloos).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget imponerende bobaloo! har ikke mage ennaa, og alt passer fint.. men nederst paa magen begynner det aa bli litt hardere, og ser litt oppblaast ut av og til. faar vel vente spent ei lita stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe mage enda, men har merka det har skjedd noen forandringer med kroppen, har heller ikke vært noe kvalm, så føler meg liksom ikke gravid heller. Jeg vil ha mage!!! Så jeg kan fortelle det til alle og sånn at jeg føler meg gravid... Er ganske tynn, så en skulle vel tru at det syns ganske fort, har omtrent innover mage fra før, (det var kanskje å ta litt hardt i, men ikke langt unna sannheten). Håper magen kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg akurat har gravid mage,tror det er mye luft...Men litt kul på magen er det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her! Magen er større og føles veldig trangt med buksene mine nå...er bare 6+1... Tror nok magen egentlig er mye luft...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...