Gå til innhold

Hva slags jobb har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jobber 100% i bhg ,er nå 4+6 ut i fra kalendern og kjenner det allerede nå i ryggen og kraftige magesmerter, lurer på hvor lenge jeg holder. Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Jobber også selv i bhg i 100% på småbarns avd.

Det du kjenner er smerter i forbindelse med at livmoren begynner å strekke på seg, og dette kan kjennes ut som mens smerter.

Ellers er det bare å ta det litt mere med ro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøterapeut, jobber med tildels utagerende ungdommer, så er nok ikke lenge til jeg må "kaste inn håndkle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førskolelærer og jobber i barnehage, har alt fra 0-6 år i gruppa mi..

Merker mest på humøret til nå...lite tolmodig..:

Men får også vondt i ryggen/bekkenet av å rydde inn alle syklene..Er i 10.uke nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fulltids-student, og jobber i tillegg på et hagesenter, hvor jeg har jobbet i 6 år nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på kontor og prater mye i telefonen. Regner med at jeg blir ganske lenge før jeg går ut i permisjon/sykemeldes.Ingen overanstrengelser her i gården nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i resepsjon og som lærervikar. Er samtidig under utdanning, som lærer, 3. året (av 4 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i media, er nå 4+ 6 (eller noe rundt der). Må forholde meg til deadlines, hektiske hverdager osv. men det går helt fint. Sitter mye så det er ikke den store fysiske anstrengelsen ;-) Kjenner det strekker og styrer og verker litt i mage og rygg, men det er for meg et godt tegn på at det skjer noe positivt. håper å holde ut til jeg blir sparka ut i permisjon ;-) Men når folk har et hardt fysisk arbeide, skjønner jeg det blir litt tungt . Man må ikke presse seg, det er vel det som er tingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på bensinstasjon m/gatekjøkken. :-/

meget hektisk, så håper faktisk ikke jeg holder ut så lenge, for jeg er i utgangspunktet lei den dritt jobben.

 

skal studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% i blomsterbutikk... Er slitsomt om dagen, mye og gjøre alle skal jo plante til 17. mai.. Tror ikke jeg klarer og jobbe når jeg blir tung nei.. Står hele dagen oxo.. mye flying hit og dit.. Er veldig påpasselig med vasking av hendene og sånn pga toxoplamose i jord.. Noe jeg driver med hele dagen i disse dager.... Håper bare legen min forstår meg når jeg kommer så langt, syns de virker så strenge på dette med sykemld der jeg går.. Vennina mi ble sykemeldt da hun var 4 mnd på vei.. (Jobbet i barnehage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som hjelpepleier på sykehjem, tror jeg vil prøve å være der så lenge som mulig, holder meg i aktivitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som jobber med barn, har de tilrettelagt for dere på jobb eller går alle løftene og stresset bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tunge løft..

har ikke vært ekstremt mye stress i det siste, men blir det et problem blir jeg å fortelle på jobb.. de vet ikke jeg er gravid enda, er 5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fast jobb som lærer i grunnskolen. Tror det skal gå bra i månedene fremover :-) Håper å være i jobb helt til permisjonen (har en deilig laaang sommerferie å se frem til da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...