Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 jenta mi er 8 mnd. hun er veldig glad i andre mennesker.... Kanskje litt for mye? Hvis vi er sammens med noen andre, og jeg holder henne, strekker hun armene ut til den vedsiden av meg. Når andre holder henne og jeg skal ta henne, snur hun seg. Gråter når jeg tar henne. Hun vil ikke til meg. Hun strekker aldri armene til meg. Kun når hun er på gulvet. Det er høres kanskje litt rart ut, men det sårer meg. Akkuratt som hun ikke er så knyttt til meg. Det er mitt første barn, så jeg er veldig usikker på hvordan barn opptrer.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Huff, forstår du er sår for dette, spesielt hvis hun foretrekker "fremmede". Jeg har opplevd at dette går i perioder for min lille snupp. Hun kan noen ganger være veldig glad for å komme til andre, strekker hendene ut. Men hun vil like fort tilbake til meg, så fremt hun ikke er med pappan. Hun vil som oftest til han, og kan faktisk gråte når jeg får henne tilbake. Jeg tenker at jeg er sammen med henne hver time i døgnet, pappa er på jobb. Hun er tydelig glad i han, og vil være hos han når han er hjemme. Vi er jo hjemme med babyen og gjør de daglige tingene, og pappa gir ofte mer lek og morro, fart og spenning. Mens jeg skifter bleie og gir oftere mat, og deltar i mer rolig lek på gulvet. Tror babyer rundt 8 mnd er blitt gamle nok til å oppdage forskjeller, og liker litt av hvert. Tror du ikke?? Andre med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå