Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Hei! Jeg er nå i uke 33 og for to uker siden hos jordmor hadde barnet festet hodet allerede! Jeg leser ellers at dette ikke er normalt før uke 35 - 36 hos førstegangsfødende. Nå er jeg andregangsfødende og der fester hodet seg ofte enda senere. Så kommer jeg kanskje til å føde før tiden? Noen som har erfaringer?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Når hodet fester seg,har ingenting med når fødselen kommer til å skje...det fester seg jo ikke til alle heller...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg fikk beskjed om at hodet var festet i uke 31, og det var ikke noe stor sak det ifølge min jordmor. Så tror du kan ta det med ro enda litt til.
Aga:-) Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Hodet festet seg ikke før fødsel på meg forrige gang, det tror jeg kanskje er det mest vanlige ¨mht andregangsfødende. Da jeg gikk med førstemann, festet det seg fryktelig tidlig men jeg gikk likevel over termin. Det er nok ikke et tegn på at fødselen skjer tidligere, ta det heller som en veldig god forsikring på at du slipper setefødsel eller tverrleie:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå