Gå til innhold

April: Jeg ble ny med KK.

Anbefalte innlegg

Ja, her kommer historien om at jeg ble ny med KK:

For lenge siden meldte jeg meg på bli ny, på hjemmesiden til KK. Og nesten ett år senere, ringer det en dame å sier: Vil du fortsatt bli ny? Og det ville jeg jo !!

Så tok jeg toget inn til Oslo ( de betalte ), møtte opp på KK sine lokaler, og ble tatt før bilder av.

Så dro jeg og en KK dame på Oslo City til frisøren. Jeg ga frisøren frie tøyler, wææææææææææ. Og mens jeg var der dro KK dama på shopping.

Etter frisør timen dro vi tilbake på KK og spiste lunsj. Etter lunsj ble jeg sminket, og fotografert, både i KK sine lokaler, og på ett annet bygg.

Så fikk jeg med meg før og etterbilder, og dro. Dro da på skikkelig shopping, før jeg tok toget til Lillehammer igjen. ( Man får ikke klærne man har på seg ).

Dette var KJEMPE artig, og jeg ble virkelig ny!! Men på de før bildene ser jeg helt rævva ut, SÅ ille som det ser ut som der var jeg faktisk ikke. Men forandring, det trengte jeg, og det fikk jeg.

Håper dette var detaljert nok, hi hi hi hi : - )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5045667-april-jeg-ble-ny-med-kk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ gøy!!!

Vi vil jo se deg på trykk da! Jeg kjøper sjelden kk, men dette vil jeg ikke gå glipp av;-)

Hva gjør kk med alle klærne de kjøper inn da? Bruker de ¨på seg selv, eller på andre som skal bli ny? Ser for meg det store klesskapet jeg nå.. hehe

Annonse

De bare låner klærne fra butikkene, leverer de tilbake etterpå. Det er jo bra reklame for burikkene å komme i bladet da.

Vet ikke helt når det kommer på trykk, det eneste jeg vet er at det kommer før august, forjeg har på sommer klær. Jeg skallegge inn ett innlegg her når det er i bladet : - )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...