Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Bare lurer på,nå som vi skal i gang med prøving av nr 2, hvor lenge dere prøvde før spiren satt? litt utholmodige her..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marguritten Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 det er jo så forskjellig fra person til person. noen blir gravide med det samme mens andre må prøve litt lengere. tror det gjelder om du har 1 eller flere barn. Men hvis dere har lyst på nr 2, så syns jeg dere skal begynne med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 Nr 1 satt etter 1.pp. Nå er jeg på vei med nr.2, men bare 6+6 uker. Tok 19 pp denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsa Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Nr. 1 og nr. 2 satt på første forsøk, nå er jeg gravid med nr. 3, men det tok et halvt år å få til den siste. Er nå 7+4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Med min første tok det 1 år - og det var altfor lenge det den gang synes jeg. Nå har vi brukt hele 2.5 år før den satt og jeg var temmelig frustrert!! Det er ikke alltid ting går som man ønsker. Jeg for min del takker ja til alle de fine barna jeg klarer å få. Nei takk til mere prevansjon! Dette gidder jeg ikke en gang til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Hadde mensen to ganger mellom nr en og nr to. 21 måneder imellom disse. Fikk ikke tilbake mensen før jeg sluttet å amme førstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msmeri Skrevet 15. mai 2006 #7 Del Skrevet 15. mai 2006 he he. min første ble unnfanget kun to tre dager etter den første mens etter at jeg sluttet med p-pillene! skjedde liksom med en gang! men nå er jeg endelig gravid med nummer 2 og det tok hele 7måneder etter p-pille slutt. fant ut at barn kommer ikke på bestilling nei.. jeg ble veldig utålmodig. men et tips er clearblue sin digitale eggløsningstest! klem og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaja Skrevet 15. mai 2006 #8 Del Skrevet 15. mai 2006 1pp for begge. Og begge gangene helt på grensen av det som skal være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå