3småskatter:0) Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Hei igjen alle dere fra Stavanger.Tenkte og fortsette på den flotte chatten som ble startet litt tidligere. Jeg lurte blant annet på om noen vet om det er mulighet å ta film fra ultralyden på Rogaland sykehus.Jeg har hørt at noen steder kan man ta med filmkamera og koble til skjermen der ultralyden viser. Tenk hvor herlig det hadde vært å hatt dette på film. Nå er det ikke lenge før jeg skal begynne på svømmetrenig for gravide som holder til på Delfinen på Stavanger sanitetsforening. Dette har jeg god erfaring med fra mitt forrige svangerskap. Har også tenkt å begynne med yoga for gravide.Noen som har noen råd over yoga tilbud i Stavanger? Ooooops dette ble visst litt langt..... Stor koooos:0) Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
gravid igjen :) Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 heisann Tone =) tenker du på sentralsykehuset (SUS) ?? de rvar det vertfall ikke mulighet til og ta med vhs eller dvd. vet at synnøve ørn blandt annet har mulighet for dette, men som sagt ikke på sus. (har ringt og sjekket) men ja, vi ville også ha det på film, men nei da =) jaja , lenge leve minnet =) hehe.. skal snart på enda en ul , gleder meg =) ang yoga så er det en venninnne av en venninne som går på dette, er viss kjempe fornøyd... så det er absolutt til og anbefale.. vet ikke hvor hun går, men kan prøve og sjekke dette opp =) hvor langt er du kommet i svangerskapet da?? håper alt går bra med deg.. =)
Toni69 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Heisan, jeg lurte på den der svømmetreninga for gravide kunne tenkt meg det selv, når er dette? hvilken dag og ka klokka? Kunne tenkt meg å prøvd det sjøl. Har du et nummer jeg kan ringe. Tone
Nyckelpiga Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 hei, Ble litt nyskjerrig på svømmetrening for gravide... Hvor er delfinen? er ikke så godt kjent i stavanger skjønner du... når og hvor mange ganger er det, og hvor mye koster det? og når er det vanlig å begynne på svømmetrening...? hvor mange uker på vei, liksom..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Hvis du går til Dr Bergh, i Madlagården,får du det på film med deg hjem for litt over 100 kr,husker ikke helt i farten hva det koster.
Okt17 Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 sylvi.. tar de d opp? eller må du selv ta d opp og betale penger for d? hva koster d totalt hos dr bergh da.. har du gjort d der? og ikke på sykehuset... why? jeg vil oxo..
Gjest Frantic Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Hos Johan Bergh betaler du 120 kr og da får du hele UL undersøkelsen med deg hjem på DVD, han har DVD brenner som tar opp:-) Johan Bergh er privatpraktiserende, og du må ha henvisning fra din lege for å få time hos han. Han følger derfor i første rekke opp der det anses at du trenger en oppfølging av ulike medisinske grunner (kan være at du har en diagnose som skal følges spesielt, eller har små blødninger, har hormonproblemer osv....)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Princess81 Jeg valgte å gå til Bergh,i steden for f.eks på SUS når jeg skal på den vanlige UL,men jeg har allerede vært hos ham en gang,da jeg fikk smerter og legen ville undersøke om alt var i orden.Han tar det opp på dvd eller video,alt etter hva du ønsker deg.Du får bilde av den lille også og kan også få dette brent over på cd.Jeg valgte papirutgave,da jeg synes det er kjekt å kunne lime det inn i et fotoalbum. Tror du kan komme inn til ham uten henvisning,men da må du betale litt ekstra for dette,hvor mye husker jeg ikke.Det står på en plakat utenfor kontoret hans,så du kan jo stikke oppom å se. Selv skal jeg nok en gang til UL om to uker,bare for å sjekke,men dette på egen regning,da skal jeg til Mamastork.Da betaler du 500 kr og dette inkluderer alt.Der trenger du heller ikke henvisning. Håper du ble litt klokere av dette.
Okt17 Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 takk for svar;) 500kr på mamastork inkl. alt... får der oxo film? hvor ligger d?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 Skal ikke si sikkert,men jeg tror det,du kan jo ringe å forhøre deg.Det ligger i skagen 18,rett ved hansen hjørnet.
3småskatter:0) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2006 Hei igjen:) Nå har jeg endelig fått kommet til ro etter en kjempe travel dag med masse overtid og har fått lagt min datter. Tusen takk for svar.Det er litt synd at jeg ikke får tatt ultralyd opp på film men jeg får heller trøste meg med bildene. Der jeg skal gå på svømmetrening for gravide ligger på Stavanger sanitetsforening på Tjensvoll,Magnus Karlsonsgt. 1. Hun som driver denne treningen heter Kjersti Lerang Rosnes og har tlf.98651072. Jeg skrev tidligere at det het delfinen men det er de som driver babysvømmingen(Det var de som hadde svømmetreningen under min forrige graviditet. Jeg selv er nå 17 uker på vei og har ei herlig datter på 3 år. Jeg skal på min første ultralyd neste Tirsdag, er kjempe spent og gleder meg til å endelig få se det lille vidunderet.:0) Kooos Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå